Showing: 57 - 61 of 61 Articles

Khasiat Lidah Buaya | FOREVER ALOE VERA

Assalammualaikum w.b.t Khasiat Lidah Buaya | FOREVER ALOE VERA | Siapa tahu Aloe Vera atau lebih dikenali sebagai Lidah Buaya? Mesti ramai yang tahu dah kan dan pasti tahu jugak khasiat nya. Sewaktu kecil Mrsyanie suka main petik atau main tulis-tulis dekat pokok Aloe Vera. Yelah walaupun berduri tetapi dalamnya lembut dan penuh berkhasiat. Dulu …

Belon Hiasan Buat Majlis | WOW Clown & Balloon Specialist

Assalammualaikum w.b.t Belon Hiasan Buat Majlis | WOW Clown & Balloon Specialist | Ramai yang selalu ambil mudah dalam perhiasan deko sesebuah majlis. Sebenarnya keceriaan sesebuah majlis juga diaurakan oleh perhiasan deko majlis. Cuba korang datang ke majlis perkahwinan pasti ada perhiasan tak kira di khemah atau seri pelamin itu sendiri kan. Apa kata korang …

Tudung Raya Dari VAN LELA

Assalammualaikum w.b.t Tudung Raya Dari VAN LELA | Lagi hampir 2 bulan kita nak menyambut bulan Ramadhan kan, sekarang dah banyak butik-butik buat promosi. Pandangan Mrsyanie persediaan awal sebenarnya bagus, mungkin ada yang kata patutnya persediaan rohani tetapi lebih baik kita buat persediaan awal dari segi pengeluaran bajet kewangan. Nak beli sekali gus memang memerlukan …

Biobax Cool Therapy Melegakan Sakit Sendi !!

Assalammualaikum w.b.t Biobax Cool Therapy Melegakan Sakit Sendi !! | Yeah akhirnya minggu sukan dah selesai, bukan kegembiraan je yang dapat malah badan sakit-sakit pun dapat. hihi Orang bukan jenis sukan berkala ginilah jadinya, bila minggu sukan baru lah nak latihan kan. Nasib baiklah Mrsyanie ada penyelamat yang dapat melegakan kesakitan sendi dan lenguh-lenguh. Penyelamat? …

Keunikkan Quran Al-Mumayyaz dari the Voilet Sofia

Assalammualaikum w.b.t Keunikkan Quran Al-Mumayyaz dari the Voilet Sofia | Mungkin bagi sesetengah orang akan berfikir Al-Quran sama tetapi dari mana keunikkan Quran Al-Mumayyaz dari the Voilet Sofia?. Pengisian didalam Quran Al-Mumayyaz bukan sahaja mempunyai terjemahan semata-mata tetapi mempunyai panduan bacaan yang betul dari segi tajwid dan ilmu hadis. Itu lah yang membuatkan Quran Al-Mumayyaz dari the …