Showing: 1 - 8 of 120 Articles

Pameran Lepidoptera Insecta Perak UPSI

Assalamualaikum w.b.t Antara Tarikan Terbaru Di Tanjung Malim | Bila orang datang Tanjung Malim, mesti akan tanya apa tarikan menarik disini. Kebiasaan Tanjung Malim dikenali dengan Pau lagend nya, iaitu PauYikMun. Katanya Pau ini telah berada dipasaran sejak dulu lagi, Mak Mamayanie pun cerita yang pau ini sejak dia anak dara dah ada. Dulu katanya …

Putrade Allsuites at RPGC Ipoh Perak

Assalamualaikum w.b.t Lebih Selesa Untuk Keluarga Bercuti | Selamat bercuti sekolah, bila masuk cuti sekolah pasti ramai yang rancang untuk bawa keluarga bercuti kan. Yelah ini masanya untuk bawa anak-anak berehat dan waktu luangkan masa bersama keluarga. Mamayanie nak rekemen pada korang bercuti ke Ipoh dengan menginap di Putrade Allsuites at RPGC Ipoh Perak. Bulan …

Rehatkan Diri Dengan Babyfh di Refarm Leisure Kampar Perak

Assalamualaikum w.b.t Menarik di Kampar Perak | Kalau sebut Kampar Perak mesti korang terpikir apa yang menarik dekat sana? Ye dulu bila orang tanya nak jalan dekat Perak ni macam terhad je tempat menariknya. Tapi sebenarnya Perak juga merupakan Negeri yang penuh dengan keunikkan tersendiri khususnya berkaitan dengan alam semulajadi. Antara tempat menarik seperti Pulau …

Kuching Tour Packages Bajet Bersama Traveloka

Assalamualaikum w.b.t Pakej Bajet Ke Kuching Sarawak | Rindu rasanya nak travel tapi belum masa yang sesuai tambahan babyFH baru je masuk 4 bulan. Bila Mamayanie dapat tahu pasal pakej bajet bersama Traveloka ini yang membuatkan rasa nak kembali travel dengan kapal terbang. hihi Lebih menarik sekarang Traveloka sediakan pakej kombo flight beserta hotel.¬†Kuching tour …

Art Themed Menarik Di Hotel De Art Shah Alam

Assalamualaikum w.b.t BabyFH Suka Bercuti | Ini dah ikut perangai siapa pulak ? Bila sebut sahaja nak berjalan, muka babyfh penuh dengan senyuman yang diukirnya. Ini percutian kedua buat Babyfh dan percutian pertama bersama Opahnya. Seronok Opah dapat bercuti dengan Babyfh ye, ehh ke Mamayanie yang terlebih suka sebenarnya. Yelah setahun bertapa tanpa bercuti, akhirnya …

Percutian Pertama Setelah Bergelar Seorang Mama

Assalamualaikum w.b.t 2Hari 1Malam Di Hotel Four Points by Sheraton Puchong¬†| Alhamdulillah dapat jugak luangkan masa untuk siapkan entry pertama lepas Mamayanie berpantang. Kali ini Mamayanie nak kongsikan dengan korang pengalaman percutian pertama Mamayanie bersama dengan babyFH. Walaupun percutian bukanlah lokasi tumpuan pelancongan tapi ianya satu kenangan terindah buat Mamayanie. Banyak perkara Mamayanie nak kongsikan …

Pakej Family Day Termurah di Agrofarmstay Melaka

Assalamualaikum w.b.t MEGA BONANZA 2018 Agrofarmstay Melaka kembali lagi! |¬†Agrofarmstay Melaka tahun ini sekali lagi mengadakan Mega Bonanza yang sangat menjimatkan pelanggan mereka. Berita baik untuk yang ingin mengadakan Hari Keluarga atau Family Day sesama ahli keluarga atau syarikat tempat kerja, atau pun reunion bersama rakan-rakan. Jimat sekurang-kurangnya RM1,000. WOW. Penjimatan bermula dari RM1,000 sehinggan RM3,900. …

Antara Perlis famous food menarik yang wajib dicuba

Assalamualaikum w.b.t Kecil Si Cili Padi | Bila sebut pasal negeri paling kecil di Malaysia mesti satu dunia dah tahu, bahawa Perlis adalah negeri paling kecil dalam Malasyia. Negeri paling hujung utara dan kecil yang terpahat dalam peta dunia dalam Malasyia. Tapi kecil bukan sebarang kecil tau, kerana Perlis juga mempunyai tarikan yang menarik dari …