Showing: 1 - 8 of 216 Articles

Peluang Latihan dan Pekerjaan Bersama iREHAB

Assalamualaikum w.b.t Mencari Peluang Pekerjaan ? | Saban hari kita dengar ada je yang kena buang kerja atau tiada sumber pendapatan. Mamayanie ada satu berita baik buat korang yang sangat memerlukan pekerjaan dan yang paling penting rajin serta bersungguh untuk bekerja. Malah ianya menawarkan satu latihan istimewa untuk korang yang berminat dalam bidang penjagaan atau …

iREHAB Pusat Rawatan Susulan Strok Dan Fisioterapi

Assalamualaikum w.b.t Rawatan Berterusan Membantu Pemulihan | Takut untuk ke hospital jalani rawatan untuk pemulihan kerana wabak Covid-19 masih berleluasa? Jangan disebabkan wabak ini korang tak teruskan jalani rawatan susulan tau. Mamayanie baru-baru ini diserangkan sakit pinggang yang teruk, sampai tak boleh bangun. Perlu ambil masa yang lama untuk bangun dan terpaksa ambil cuti kecemasan …

AOW Aromatherapy Oil Berasaskan Sarang Burung Walit

Assalamualaikum w.b.t Bukan Minyak Biasa-biasa | Dah lama Mamayanie nak kongsikan dengan korang mengenai minyak yang bukan biasa-biasa ini. Ini anta minyak yang wajib ada simpan dirumah untuk kegunaan Babyfh. Banyak-banyak minyak ini antara yang serasi dengan Babyfh tau. Terutamanya bila Babyfh selsema, batuk atau dada dia kurang selesa. Minyak ini memang wajib ada kat …

PERKARA WAJIB PARA ISTERI TAHU TENTANG HARTA PENINGGALAN ARWAH SUAMI

Assalamualaikum w.b.t Harta Peninggalan Suami ? Apa Yang Perlu Isteri Tahu | Pelbagai isu timbul apabila suami yang meninggal dunia tidak membuat apa-apa perancangan terhadap harta yang ditinggalkan. Di sini dikongsikan perkara-perkara PENTING yang perlu para isteri fahami agar sedikit sebanyak dapat membantu meneruskan kehidupan dengan lebih tenang. Perkara Yang Isteri Perlu Tahu Tentang Harta …

LUPUSKAN WANG TIDAK PATUH SYARIAH ANDA DI BAITULMAL

Assalamualaikum w.b.t Wang Tidak Patuh Syariat? Cara Bagaimana Nak Lupuskan Wang Tidak Patuh Syariah? | Kelekaan umat Islam kini dalam mencari pendapatan, memungkinkan wujudnya percampuran rezeki daripada sumber yang halal dan haram. Kebanyakan sumber tersebut pula tidak dipastikan statusnya dengan jelas. Semuanya demi matlamat bagi memberi sesuap nasi kepada anak dan isteri. Benarlah firman Allah …

SWiPEL Membantu Menghalau Serangga dan Mempunyai 99.9% antibacteria

Assalamualaikum w.b.t Ini Masa Untuk Berperang ! Yeahh dah sampai senjata perang Serai Wangi SWiPEL | Jujur cakaplah bab lipas ini Mamayanie surrender, bukan apa geli sangat. Tapi selagi tak nampak lipas tu mati, tak keruan tau. Lagi satu Mamayanie juga pantang nampak lalat dan serangga lain, haih geram je tengok. Bila ada serangga dekat …

Petua Kurangkan Rambut Gugur Secara Rawatan Tradisional dan Semulajadi Dengan AVCO D’Aura

Assalamualaikum w.b.t Rambut Gugur Oh No! Jumpa Jalan Penyelesaiannya | Rambut umpama atau mahkota buat semua lebih-lebih untuk golongan wanita. Siapa ada masalah rambut gugur selepas bersalin?. Jika ada korang kena baca blog Mamayanie sampai habis tau hihi Sebab teruja pulak Mamayanie nak kongsikan dengan korang semua penyelesaian dalam masalah keguguran rambut. Mamayanie sendiri ada …

Nasihat pakar: Jangan terlalu mengutamakan aspek pembelajaran melebihi aspek perkembangan yang lain

Assalamualaikum w.b.t Anmum™ ESSENTIAL GOLD mempersembahkan siri video untuk ibu bapa tentang menyokong perkembangan menyeluruh kanak-kanak | Teknologi telah mengubah cara hidup kita, termasuklah bagaimana ibu bapa di Malaysia membesarkan anak-anak mereka. Bersempena dengan pelancaran Anmum™ ESSENTIAL GOLD baharu yang dirumus dengan 33% lebih DHA*, MFGM+, Gangliosida (GA), prebiotik dan 15 nutrien penting untuk menyokong …