Showing: 1 - 8 of 436 Articles

Peluang Latihan dan Pekerjaan Bersama iREHAB

Assalamualaikum w.b.t Mencari Peluang Pekerjaan ? | Saban hari kita dengar ada je yang kena buang kerja atau tiada sumber pendapatan. Mamayanie ada satu berita baik buat korang yang sangat memerlukan pekerjaan dan yang paling penting rajin serta bersungguh untuk bekerja. Malah ianya menawarkan satu latihan istimewa untuk korang yang berminat dalam bidang penjagaan atau …

iREHAB Pusat Rawatan Susulan Strok Dan Fisioterapi

Assalamualaikum w.b.t Rawatan Berterusan Membantu Pemulihan | Takut untuk ke hospital jalani rawatan untuk pemulihan kerana wabak Covid-19 masih berleluasa? Jangan disebabkan wabak ini korang tak teruskan jalani rawatan susulan tau. Mamayanie baru-baru ini diserangkan sakit pinggang yang teruk, sampai tak boleh bangun. Perlu ambil masa yang lama untuk bangun dan terpaksa ambil cuti kecemasan …

SWiPEL Membantu Menghalau Serangga dan Mempunyai 99.9% antibacteria

Assalamualaikum w.b.t Ini Masa Untuk Berperang ! Yeahh dah sampai senjata perang Serai Wangi SWiPEL | Jujur cakaplah bab lipas ini Mamayanie surrender, bukan apa geli sangat. Tapi selagi tak nampak lipas tu mati, tak keruan tau. Lagi satu Mamayanie juga pantang nampak lalat dan serangga lain, haih geram je tengok. Bila ada serangga dekat …

Petua Kurangkan Rambut Gugur Secara Rawatan Tradisional dan Semulajadi Dengan AVCO D’Aura

Assalamualaikum w.b.t Rambut Gugur Oh No! Jumpa Jalan Penyelesaiannya | Rambut umpama atau mahkota buat semua lebih-lebih untuk golongan wanita. Siapa ada masalah rambut gugur selepas bersalin?. Jika ada korang kena baca blog Mamayanie sampai habis tau hihi Sebab teruja pulak Mamayanie nak kongsikan dengan korang semua penyelesaian dalam masalah keguguran rambut. Mamayanie sendiri ada …

Buymall | Online Shopping Malaysia No.1 Trusted Taobao Expert

Assalamualaikum w.b.t Adakah anda pernah shopping di Taobao? | Membeli-belah di taobao telah menjadi trend terkini buat masyarakat seluruh dunia kerana hargaya murah lagi ada banyak faktor pilihan. Saya selalu beli barang kat Taobao, tapi shipping kosnya mahal! Mahal dari harga barangan yang saya beli! Lebih-lebih lagi, bila guna air shipping, lagi gila mahal! Tapi …

ORYN Skincare – Produk Skincare Tempatan yang berasaskan Vitamin C!

Assalamualaikum w.b.t Kecantikan Kulit Bersama Vitamin C | Cakap sahaja mengenai Vitamin C mesti orang akan kaitkan dengan kecantikan, terutamanya untuk kecantikan kulit. Ianya sangat sinonim dalam dunia kecantikan, tak kira lah Vitamin C dihasilkan untuk pengambilan dalam minuman mahupun dalam sesuatu produk untuk kegunaan luaran. Mamayanie nak bagitahu rahsia ni, Mamayanie sendiri pun mengamalkan …

Rahsia KOOLIT Tersebar! Serasi Dengan Anak

Assalamualaikum w.b.t KOOLIT Sesuai Untuk Kulit | Genab 2 tahun dah Babyfh tau, Ya Allah cepatnya rasa masa berlalu. Bila anak makin besar ini, lain lak jagaan nya. Yelah makin besar dia makin aktif. Sakan main nya, sampai berpeluh-peluh. Tapi Babyfh ini jenis kulit sensitif bila berpeluh, mula lah naik ruam dan gatal-gatal. Pemilihan sabun …

PG Mall Merchant Recruitment Incentive – Jana Pendapatan Tanpa Modal

Assalamualaikum w.b.t Nak Shopping? Jom Shopping Dekat PG Mall | Raya nak dekat, alhamdulillah walaupun kita bakal Raya dalam tempoh pergerakan kawalan (PKP) Tapi kita masih boleh beraya sakan tau. Raya kita mungkin akan berbeza dari Raya tahun sebelum ini dan akan diingati sampai bila-bila. Pasti ada hikmah yang telah ditetapkan oleh Allah SWT. Yang …