Showing: 1 - 8 of 439 Articles

Kempen ‘Cerahi Kehidupan Bersama TOP’ Bantu 420 Pelajar Orang Asli

Assalammualaikum w.b.t ‘Cerahi Kehidupan Bersama TOP’ | Permulaan sekolah tahun 2021 melakar sejarah apabila Malaysia diletakkan di bawah Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) bagi melawan pandemik Covid-19. Para pelajar terpaksa meneruskan pelajaran daripada rumah bagi memastikan generasi muda tidak ketinggalan dalam pelajaran walaupun keadaan ekonomi negara yang terjejas akibat pandemik, termasuk ekonomi golongan seperti Orang Asli. …

Consultant Norwex Tanpa Perlu Simpan Stok Produk

Memulakan perniagaan Bersama Norwex

Assalammualaikum w.b.t Kini Bergelar Consultant Norwex Malaysia| Sebelum terlambat, Mamayanie nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2021 yang bakal kita lalui dengan penuh cabaran dari kesan tahun 2020. Semoga tahun ini kita akan sentiasa dilindungi oleh Allah SWT dan ekonomi juga lebih stabil. Siapa sangka tahun 2020 pelbagai rintangan yang perlu kita tempoh kan, ada yang …

Perlu Ke Wang Simpanan Di Zakatkan?

Assalammualaikum w.b.t Memahami Apa Itu Zakat Wang Simpanan? | Pernah tak korang terfikir bahawa wang simpanan juga perlu dizakatkan. Mamayanie sendiri baru tahu mengenai zakat ini, sebenarnya mata wang wajib dikenakan zakat kerana ia boleh digunakan untuk bermuamalah sama dengan emas dan perak.   Mamayanie nak kongsikan dengan korang semua mengenai zakat wang simpanan, dimana ianya …

Peluang Latihan dan Pekerjaan Bersama iREHAB

Assalamualaikum w.b.t Mencari Peluang Pekerjaan ? | Saban hari kita dengar ada je yang kena buang kerja atau tiada sumber pendapatan. Mamayanie ada satu berita baik buat korang yang sangat memerlukan pekerjaan dan yang paling penting rajin serta bersungguh untuk bekerja. Malah ianya menawarkan satu latihan istimewa untuk korang yang berminat dalam bidang penjagaan atau …

iREHAB Pusat Rawatan Susulan Strok Dan Fisioterapi

Assalamualaikum w.b.t Rawatan Berterusan Membantu Pemulihan | Takut untuk ke hospital jalani rawatan untuk pemulihan kerana wabak Covid-19 masih berleluasa? Jangan disebabkan wabak ini korang tak teruskan jalani rawatan susulan tau. Mamayanie baru-baru ini diserangkan sakit pinggang yang teruk, sampai tak boleh bangun. Perlu ambil masa yang lama untuk bangun dan terpaksa ambil cuti kecemasan …

SWiPEL Membantu Menghalau Serangga dan Mempunyai 99.9% antibacteria

Assalamualaikum w.b.t Ini Masa Untuk Berperang ! Yeahh dah sampai senjata perang Serai Wangi SWiPEL | Jujur cakaplah bab lipas ini Mamayanie surrender, bukan apa geli sangat. Tapi selagi tak nampak lipas tu mati, tak keruan tau. Lagi satu Mamayanie juga pantang nampak lalat dan serangga lain, haih geram je tengok. Bila ada serangga dekat …

Petua Kurangkan Rambut Gugur Secara Rawatan Tradisional dan Semulajadi Dengan AVCO D’Aura

Assalamualaikum w.b.t Rambut Gugur Oh No! Jumpa Jalan Penyelesaiannya | Rambut umpama atau mahkota buat semua lebih-lebih untuk golongan wanita. Siapa ada masalah rambut gugur selepas bersalin?. Jika ada korang kena baca blog Mamayanie sampai habis tau hihi Sebab teruja pulak Mamayanie nak kongsikan dengan korang semua penyelesaian dalam masalah keguguran rambut. Mamayanie sendiri ada …

Buymall | Online Shopping Malaysia No.1 Trusted Taobao Expert

Assalamualaikum w.b.t Adakah anda pernah shopping di Taobao? | Membeli-belah di taobao telah menjadi trend terkini buat masyarakat seluruh dunia kerana hargaya murah lagi ada banyak faktor pilihan. Saya selalu beli barang kat Taobao, tapi shipping kosnya mahal! Mahal dari harga barangan yang saya beli! Lebih-lebih lagi, bila guna air shipping, lagi gila mahal! Tapi …