Showing: 1 - 8 of 433 Articles

Petua Kurangkan Rambut Gugur Secara Rawatan Tradisional dan Semulajadi Dengan AVCO D’Aura

Assalamualaikum w.b.t Rambut Gugur Oh No! Jumpa Jalan Penyelesaiannya | Rambut umpama atau mahkota buat semua lebih-lebih untuk golongan wanita. Siapa ada masalah rambut gugur selepas bersalin?. Jika ada korang kena baca blog Mamayanie sampai habis tau hihi Sebab teruja pulak Mamayanie nak kongsikan dengan korang semua penyelesaian dalam masalah keguguran rambut. Mamayanie sendiri ada …

Buymall | Online Shopping Malaysia No.1 Trusted Taobao Expert

Assalamualaikum w.b.t Adakah anda pernah shopping di Taobao? | Membeli-belah di taobao telah menjadi trend terkini buat masyarakat seluruh dunia kerana hargaya murah lagi ada banyak faktor pilihan. Saya selalu beli barang kat Taobao, tapi shipping kosnya mahal! Mahal dari harga barangan yang saya beli! Lebih-lebih lagi, bila guna air shipping, lagi gila mahal! Tapi …

ORYN Skincare – Produk Skincare Tempatan yang berasaskan Vitamin C!

Assalamualaikum w.b.t Kecantikan Kulit Bersama Vitamin C | Cakap sahaja mengenai Vitamin C mesti orang akan kaitkan dengan kecantikan, terutamanya untuk kecantikan kulit. Ianya sangat sinonim dalam dunia kecantikan, tak kira lah Vitamin C dihasilkan untuk pengambilan dalam minuman mahupun dalam sesuatu produk untuk kegunaan luaran. Mamayanie nak bagitahu rahsia ni, Mamayanie sendiri pun mengamalkan …

Rahsia KOOLIT Tersebar! Serasi Dengan Anak

Assalamualaikum w.b.t KOOLIT Sesuai Untuk Kulit | Genab 2 tahun dah Babyfh tau, Ya Allah cepatnya rasa masa berlalu. Bila anak makin besar ini, lain lak jagaan nya. Yelah makin besar dia makin aktif. Sakan main nya, sampai berpeluh-peluh. Tapi Babyfh ini jenis kulit sensitif bila berpeluh, mula lah naik ruam dan gatal-gatal. Pemilihan sabun …

PG Mall Merchant Recruitment Incentive – Jana Pendapatan Tanpa Modal

Assalamualaikum w.b.t Nak Shopping? Jom Shopping Dekat PG Mall | Raya nak dekat, alhamdulillah walaupun kita bakal Raya dalam tempoh pergerakan kawalan (PKP) Tapi kita masih boleh beraya sakan tau. Raya kita mungkin akan berbeza dari Raya tahun sebelum ini dan akan diingati sampai bila-bila. Pasti ada hikmah yang telah ditetapkan oleh Allah SWT. Yang …

Resepi Mudah Pancake Gebu Perisa Strawberi LAZZ

Assalamualaikum w.b.t Pancake Strawberi Penuh Nutrisi Untuk Anak-anak | Dalam tempoh pergerakan kawalan (PKP) ini macam-macam perkara baru yang IbuBapa lakukan. Apa pun ambillah ia sebagai satu peluang untuk kita lebih rapat bersama keluarga dan hargai masa yang diberikan ini untuk keluarga, lagi-lagi dibulan Ramadan ini. Antara aktiviti yang menarik minat Mamayanie adalah memasak, inilah …

Rutin Harian Penjagaan Kulit Muka – MYLARA Skincare

Assalamualaikum w.b.t Kulit Cerah Bersih Bersama MYLARA Skincare | Pejam celik dah hampir sebulan lebih kita berada dalam tempoh pergerakan kawalan, adakah korang masih mematuhi arahan kerajaan? hihi Alhamdulillah sama-sama kita mematuhi arahan kerajaan bagi memutuskan rangkaian wabak Covid-19 ini. Dalam tempoh korang duduk dirumah, jangan lupa pulak dengan penjagaan kebersihan tau. Bukan sahaja kebersihan …

Harta Untuk Anak Siapa Nak Urus | Kepentingan Merancang Pewarisan Harta

Assalamualaikum w.b.t Pewarisan Harta atau Wasiat | Kesedaran tentang kepentingan merancang pewarisan harta ini masih rendah terutamanya bagi kaum wanita. Meskipun kebanyakan mereka mengetahui kepentingan untuk melindungi waris-waris yang ditinggalkan. Tetapi kadang-kadang kita akan terlepas pandang tentang pewarisan harta ini dan bila ianya terjadi baru kita mula gelabah untuk mengurusnya. Malah ada yang sehingga hilang …