Assalammualaikum w.b.t

Dauh Sireh Sahabat Wanita | Bila sebut sahaja daun sireh pasti akan dikaitkan dengan penjagaan diri bagi kaum Hawa. Khasiat daun Direh untuk wanita memang tidak dapat disangkal lagi hubungannya. Daun Sireh mempunyai khasiat yang sangat bagus bukan sahaja buat dalaman wanita malah ianya juga bagus untuk penjagaan luaran wanita. Kalau ikutkan petua Mak-mak daun Sireh digunakan untuk penjagaan miss-V tau, memang bagus untuk melindungi ia dari berbau, segar dan bersih. Tapi sejau mana kita serajin Mak-mak kita dahulu? Nak dapat daun Sireh pun payah sekarang ini terutamanya di bandar-bandar apatah lagi nak tanam sendiri daun Sireh. Tanah pun ciput jew, pastu tak akan kita bersihkan miss-V. ??

Sumber Ayu Pembersih wanita
Pembersih Sumber Ayu Merapatkan Hubungan Intim

Pembersih Sumber Ayu Merapatkan Hubungan Intim

3 minggu yang lepas Mrsyanie ada buat iUi proses untuk mengandung tetapi bukan rezeki kali ini, minggu lepas Mrsyanie datang bulan. Tapi darah yang keluar agak berbeza dari biasa dengan bau yang kurang enak. Pening pikir nak guna apa untuk hilangkan bau dan kembali segar. Akhirnya ada yang kata gunakan daun Sireh untuk mencuci miss-V. Mana pulak nak cari daun Sireh segar tiap pagi kan..Haih..
Tapi kini Mrsyanie sendiri tak perlu bimbang nak cari daun Sireh setiap kali nak bersihkan miss-V. Bagi wanita tak kira samada yang bujang atau yang dah berkahwin, miss-V memang wajib kita jaga kebersihannya tau. Bukan sahaja untuk kecantikkan malah dalam Islam sendiri menuntut untuk kita menjaga kebersihan terutama dikawasan yang comel-comel ni kan.

Mrsyanie sekarang dah ada sahabat baik tau, yang ini istimewa sangat. Korang nak tahu tak? hihi oklah Mrsyanie pun berharap ianya akan menjadi sahabat baik korang juga. Ianya adalah pembersih wanita Sumber Ayu. Sumber Ayu merupakan satu produk penjagaan miss-V wanita yang dihasilkan dari sumber semulajadi dengan bahan utamanya iaitu Daun Sireh. Tak perlu dah Mrsyanie nak cari daun Sireh untuk penjagaan luaran Mrsyanie. Tambahan pula pembersih Sumber Ayu merapatkan hubungan intim antara Mrsyanie dan Mrlaling.

14215696_10209818853685770_760597674_o

Daun Sireh mengandung kavibetol, kavicol, estragol,hidrosikavicol, minyak atsiri, fenil propane, allylpyrokatekol, caryophyllene, cyneole, cadinene,diastase, tannin, pati, seskuiterpena, terpennene dan gula. Ianya bagus untuk pelbagai jenis penyakit terutamanya untuk penjagaan miss-V wanita. Pembersih Kewanitaan Daun Sireh Sumber Ayu merupakan jalan penyelesaian dalam penjagaan miss-V khususnya.

Pembersih Kewanitaan Daun Sireh Sumber Ayu

Amalkan sahaja pencucian dengan menggunakan Sumber Ayu akan memberikan kesegaran, merapatkan dan membersihkan miss-V. Ianya selamat kerana pH digunakan dikawal pada paras pH3.5 yang merupakan paras ideal agar ekosistem berada dalam keadaan baik.

Sumber Ayu Pembersih wanita
Sesuai untuk semua wanita di setiap peringkat umur

Pembersih Kewanitaan Daun Sireh Sumber Ayu mempunyai 6 jenis haruman. Dimana setiap haruman mempunyai kelebihan masing-masing dan korang boleh buat pilihan mengikut kesesuaian. Antara 6 haruman yang terdiri daripada Orkid, Mawar/Rose, Floral, Musk, Gambir dan Fruity. Mrsyanietelah mencuba 3 haruman daripada keseleuruhan, iaitu Rose, Floral dan Gambir.

  • Mawar / Rose– Wangian mawar mekar yang manis memberikan aroma yang menenangkan dan rasa bersih sepanjang hari. Pilihan bagi mereka yang berjiwa romantis dan sukakan dengan bau yang feminin.
  • Floral– Kombinasi percikan aroma pelbagai bunga memberikan rasa segar sepanjang waktu. Ciptaan ideal bagi wanita yang sentiasa ceria dan bersahaja. Floral juga memberikan wangian bunga yang segar.
  • Gambir – Haruman Gambir pula lebih kepada bauan herba yang harum serta memberikan kesegaran semula jadi. Pilihan terbaik buat wanita klasik dan menghargai sentuhan alam di dalam kehidupan. Ianya lebih kepada bauan herba-herba.

Antara ketiga-tiga haruman tersebut Mrsyanie paling suka dengan bau haruman pembersih wanita Sumber Ayu Mawar / Rose. Bau yang sangat wangi dan segar apabila digunakan. Walaupun mempunyai haruman yang berbeza tetapi Sumber Ayu mempunyai satu matlamat dalam menjaga, melindungi dan merawat miss-V supaya mengekalkan kecantikan dan kebersihan.

Sumber Ayu juga membantu dalam mengawal kelembapan dan mengurangkan kegatalan pada miss-V. Bila miss-V kita segar, ianya akan membawa mood yang penuh ceria dan positif dalam diri. Harga pun tak mahal, serius harga mampu milik dengan hanya RM 3.60 (90ml) dan RM5.80 (200ml). Murahkan tetapi keberkesanan sangat bagus untuk semua Wanita. Ingat miss-V antara anggota badan kita yang sangat penting jadi sebagai seorang wanita kita perlu lindungi dan jaga kebersihannya tau. Hargailah aset yang sangat ternilai bagi setiap kaum Hawa!!

p/s: Korang boleh dapatkan Sumber Ayu di mana-mana pasaraya besar, farmasi atau kedai-kedai jamu yang  terpilih.

Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

You may also like

11 Comments

    1. betul, kalu mak dulu pakai daun sireh je. Tapi yelah boleh tanam sebab depan rumah ada tanah tapi kau yanie ni, mana nak tanam. asyik mati je tak terjaga..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *