Showing: 1 - 3 of 3 Articles

SABAH PART 3

wah xsempt nak story part 3 Sabah …huhuh tuk 2nd day nye kan..maaf ye..insyAllah mrsyanie akan cuba story kat korang dan 2 bulan gamaknye…eheheh ada mber yg siap dah pi sabah..maaf ye..sayang korang ehhehe RUMAH TERBALIK SABAH Rumah terbalik sangat unik kerana setiap barang yang diletakkan adalah secara terbalik. Nampak real rumah tu terbalik. Sebenarnya …

1st day @SABAH (part 1)

Akhirnya pnanti 1 tahun telah tiba..ehhehehe gempak je lebihkan sbenarnya mrs.yanie book tiket fligt ke Sabah dari tahun lepas sempena promosi Airasia hanya rm0.10… wahhh seposen jew… tapi xdalah bayar seposen…campur tolak bahagi darab tax and etc..jadi rm28.00 pergibalik… menarik bukan..ehhehe..sebabka tiket yang murah jadi kenalah tunggu sampai 1tahun hahahahha.. Bermula lah perjalanan ke Sabah …