Showing: 1 - 6 of 6 Articles

Art Themed Menarik Di Hotel De Art Shah Alam

Assalamualaikum w.b.t BabyFH Suka Bercuti | Ini dah ikut perangai siapa pulak ? Bila sebut sahaja nak berjalan, muka babyfh penuh dengan senyuman yang diukirnya. Ini percutian kedua buat Babyfh dan percutian pertama bersama Opahnya. Seronok Opah dapat bercuti dengan Babyfh ye, ehh ke Mamayanie yang terlebih suka sebenarnya. Yelah setahun bertapa tanpa bercuti, akhirnya …

Percutian Pertama Setelah Bergelar Seorang Mama

Assalamualaikum w.b.t 2Hari 1Malam Di Hotel Four Points by Sheraton Puchong | Alhamdulillah dapat jugak luangkan masa untuk siapkan entry pertama lepas Mamayanie berpantang. Kali ini Mamayanie nak kongsikan dengan korang pengalaman percutian pertama Mamayanie bersama dengan babyFH. Walaupun percutian bukanlah lokasi tumpuan pelancongan tapi ianya satu kenangan terindah buat Mamayanie. Banyak perkara Mamayanie nak kongsikan …

Mini Karnival Kebudayaan Orang Asli Di Tadom Hill Resort

Assalammualaikum w.b.t Tarikan Pelancong Ke Malaysia |  Bila sebut keunikkan Malaysia mesti salah satunya adalah kita hidup dalam berbilang kaum dan semestinya penuh dengan perayaan yang disambut bersama-sama. Bukan sahaja dari segi perayaan kaum Melayu, Cina dan India, malah Malaysia juga penuh dengan berbilang kaum yang menjadi salah satu tarikan pelancong ke Malaysia. Sempena Hari …

[Hotel Review] Uniquely Malaysia Di Tadom Hill Resorts

Assalammualaikum w.b.t Hari Malaysia Penuh Kemeriahan | Sempana hari Malaysia yang lepas Mrsyanie dengan keluarga berkesempatan untuk sambut kemeriahan di Tadom Hill Resort. Mrsyanie yakin mesti ramai yang dah tahu tentang Tadom Hill Resort kan. Antara lokasi penginapan bersuasanakan perkampungan orang asli yang terletak di bandar. Program yang diberi nama Uniquely Malaysia bertujuan untuk menerapkan tentang …

ICT SHAH ALAM

Assalamualaikum semua… tengok lah si kecil tu semangat nya..ICT SHAH ALAM… hye.malam ni mrs.yani dok sorg je..coz mr.laling kuar ngan kawan2. ada hal katanya..hehehe xpelah nasib cter kat tv ni best2..hehehe tenet pun ada..xda ar bosan sgt kalu dok sorg skrg…korang dah pi ICT Shah Alam x? hehehe awal2 dh tanyakan..sbb mrs.yanie dah pi..last week …