Showing: 1 - 8 of 20 Articles

Rutin Harian Penjagaan Kulit Muka – MYLARA Skincare

Assalamualaikum w.b.t Kulit Cerah Bersih Bersama MYLARA Skincare | Pejam celik dah hampir sebulan lebih kita berada dalam tempoh pergerakan kawalan, adakah korang masih mematuhi arahan kerajaan? hihi Alhamdulillah sama-sama kita mematuhi arahan kerajaan bagi memutuskan rangkaian wabak Covid-19 ini. Dalam tempoh korang duduk dirumah, jangan lupa pulak dengan penjagaan kebersihan tau. Bukan sahaja kebersihan …

Semburan Deodorant dan Wangian Badan Untuk Lelaki

Assalamualaikum w.b.t Mencari ‘Daddy Baru’? | Setiap wanita mahupun lelaki pasti ada sifat untuk hidup berpasangan. Samada kita jumpa pasangan yang serasi mahupun seseorang yang membuatkan kita belajar erti kehidupan sebenar. Agaknya apa ciri-ciri pasangan idaman korang? yang bergaya, yang beriman atau kedua-duanya? Apa pun bagi Mamayanie, mencari pasangan biarlah ianya menerima kita seadanya dan …

Cantik Di Pagi Raya Bersama MBH Medispa

Assalamualaikum w.b.t Nak Cantik Di Pagi Raya ? | Lagi 3 hari, insya-Allah seluruh Umat Islam bakal menyambut Bulan Ramadhan, bulan yang penuh dengan kemaafan dan keindahan. Pasti ada yang dah buat persiapan Raya kan walaupun belum masuk Ramadhan hihi. Sama juga macam Mamayanie, ada beberapa persiapan dah Mamayanie siapkan khususnya untuk Babyfh. Untuk Mamayanie …

Raya Semua Baru Dengan MBH Medispa

Assalamulaikum w.b.t Ramadhan Bakal Tiba | Sekejap jew Mamayanie rasa waktu dan hari bersilih ganti, sekarang dah masuk bulan April. Tak lama lagi seluruh Umat Islam bakal melalui bulan yang sangat indah iaitu Bulan Ramadhan Al-Mubarak. Adakah sampai kita bernafas untuk melalui Ramadhan Al-Mubarak tahun ini, semoga kita semua dipanjangkan usia dan diberikan kesihatan yang …

Cetaphil Gentle Skin Cleanser Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit

Assalamualaikum w.b.t Khusus Buat Kulit Sihat | Kebanyakkan wanita yang mengandung pasti akan mengalami alahan, tak kira jenis alahan antaranya alahan pada kulit sama seperti Mamayanie sewaktu mengandungkan Babyfh. Pada mulanya alahan pada kulit tangan lepas itu naik pulak jerawat halus yang banyak dekat muka. Walaupun semua orang tahu itu alahan mengandung tapi malu tu …

Wajah Lebih Berseri Selepas Bersalin

Assalamualaikum w.b.t Makin Awek Muda ?| Lepas bersalin selalu sangat orang akan sibuk pikir macam mana nak kuruskan badan, sama lah macam Mamayanie. Rancang macam-macam program untuk kurangkan berat badan. Tapi korang perlu seimbangkan juga dengan penjagaan kulit wajah untuk kelihatan makin awek muda tau. Nak jugak muka nampak berseri dan ala-ala awek muda lepas …

Tertarik Dengan Kelebihan Vitamin C Serum Annona Untuk Kulit Wajah

Assalamualaikum w.b.t Hilangkan Jeragat & Parut | Hujung bulan lepas Mamayanie ada pergi satu expo iaitu Malaysia Halal Expo 2019. Mamayanie bukan saja pergi semata nak tengok expo halal makanan jew tapi Mamayanie dalam misi mencari produk kecantikan yang halal dan boleh membantu Mamayanie menghilangkan jeragat serta parut jerawat tau. Tertarik dengan produk yang cukup …

Kelas Makeup Inspire Bersama MUA Hayati Hashim Mak Andam Kiri

Assalamualaikum w.b.t Makeup Dengan Teknik Yang Mudah | Nak cantik tak susah rupanya, yang penting ada usaha dan cara yang betul. Makeup adalah salah satu cara untuk kita sebagai wanita berhias dan nampak cantik berseri. Mamayanie bukan nak suruh korang makeup macam opera Cina tu, cukup sekadar makeup nampak natural supaya naik seri muka. Banyak …