Showing: 1 - 8 of 51 Articles

ORYN Skincare – Produk Skincare Tempatan yang berasaskan Vitamin C!

Assalamualaikum w.b.t Kecantikan Kulit Bersama Vitamin C | Cakap sahaja mengenai Vitamin C mesti orang akan kaitkan dengan kecantikan, terutamanya untuk kecantikan kulit. Ianya sangat sinonim dalam dunia kecantikan, tak kira lah Vitamin C dihasilkan untuk pengambilan dalam minuman mahupun dalam sesuatu produk untuk kegunaan luaran. Mamayanie nak bagitahu rahsia ni, Mamayanie sendiri pun mengamalkan …

Rutin Harian Penjagaan Kulit Muka – MYLARA Skincare

Assalamualaikum w.b.t Kulit Cerah Bersih Bersama MYLARA Skincare | Pejam celik dah hampir sebulan lebih kita berada dalam tempoh pergerakan kawalan, adakah korang masih mematuhi arahan kerajaan? hihi Alhamdulillah sama-sama kita mematuhi arahan kerajaan bagi memutuskan rangkaian wabak Covid-19 ini. Dalam tempoh korang duduk dirumah, jangan lupa pulak dengan penjagaan kebersihan tau. Bukan sahaja kebersihan …

Kelebihan Eyeshadow Stick | Obsess Cosmetics

Assalamualaikum w.b.t Eyeshadow Stick VS Eyeshadow Palette | Eyeshadow merupakan salah satu keperluan kosmetic yang berfungsi untuk mencantikkan lagi bahagian mata. Eyeshodow biasanya kita tahu ianya dalam bentuk pallet, tetapi kini telah disediakan dalam bentuk stick. Kedua-duanya ada kelebihan dan kekurangan tetapi kali ini Mamayanie nak kongsikan dengan korang kelebihan eyeshadow stick. Obsess Cosmetics Jenama …

Cantik Di Pagi Raya Bersama MBH Medispa

Assalamualaikum w.b.t Nak Cantik Di Pagi Raya ? | Lagi 3 hari, insya-Allah seluruh Umat Islam bakal menyambut Bulan Ramadhan, bulan yang penuh dengan kemaafan dan keindahan. Pasti ada yang dah buat persiapan Raya kan walaupun belum masuk Ramadhan hihi. Sama juga macam Mamayanie, ada beberapa persiapan dah Mamayanie siapkan khususnya untuk Babyfh. Untuk Mamayanie …

Raya Semua Baru Dengan MBH Medispa

Assalamulaikum w.b.t Ramadhan Bakal Tiba | Sekejap jew Mamayanie rasa waktu dan hari bersilih ganti, sekarang dah masuk bulan April. Tak lama lagi seluruh Umat Islam bakal melalui bulan yang sangat indah iaitu Bulan Ramadhan Al-Mubarak. Adakah sampai kita bernafas untuk melalui Ramadhan Al-Mubarak tahun ini, semoga kita semua dipanjangkan usia dan diberikan kesihatan yang …

Cetaphil Gentle Skin Cleanser Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit

Assalamualaikum w.b.t Khusus Buat Kulit Sihat | Kebanyakkan wanita yang mengandung pasti akan mengalami alahan, tak kira jenis alahan antaranya alahan pada kulit sama seperti Mamayanie sewaktu mengandungkan Babyfh. Pada mulanya alahan pada kulit tangan lepas itu naik pulak jerawat halus yang banyak dekat muka. Walaupun semua orang tahu itu alahan mengandung tapi malu tu …

Wajah Lebih Berseri Selepas Bersalin

Assalamualaikum w.b.t Makin Awek Muda ?| Lepas bersalin selalu sangat orang akan sibuk pikir macam mana nak kuruskan badan, sama lah macam Mamayanie. Rancang macam-macam program untuk kurangkan berat badan. Tapi korang perlu seimbangkan juga dengan penjagaan kulit wajah untuk kelihatan makin awek muda tau. Nak jugak muka nampak berseri dan ala-ala awek muda lepas …