Nak Menang Giveaway Buka Puasa Azlinda X Bangi Golf Resort 2018

Assalamualaikum w.b.t

Bulan Ramadhan Bakal Tiba |  Tinggal lagi 2 hari sahaja lagi semua umat Islam seluruh dunia akan menyambut bulan yang penuh keberkatan iaitu bulan Ramadhan. Tak sangka sekejap sahaja masa berlalu dan tahun ini Mrsyanie menyambut bulan Ramadhan dengan kehadiran sicomel dalam perut ni. Tak tahulah macam mana puasa kali ini, harap dapat bertahan puasa penuh. Tapi Mrsyanie bukan nak cerita pasal puasa tapi pasal giveaway yang blogger mummy Azlinda jalankan khas untuk korang semua.

Nak Menang Giveaway Buka Puasa Azlinda X Bangi Golf Resort 2018
Nak Menang Giveaway Buka Puasa Azlinda X Bangi Golf Resort 2018

Buffet Ramadhan Bangi Golf Resort 2018

Setiap tahun Bangi Golf Resort pasti akan mengadakan buffet Ramadhan dengan pelbagai hidangan yang sangat menarik dan pastinya sedap ditekak Mrsyanie. hihi.. Tiap tahun memang tak pernah nak tertinggal lah preview sempena buffet Ramadhan di Bangi Golf Resort tapi tahun ini Msryanie tidak dapat hadirkan diri kerana kesihatan kurang mengizinkan.

Menu wajib yang korang rasa di Bangi Golf Resort adalah Kambing Golek tau, bukan sahaja ianya jadi rebutan setiap pengunjung malah ianya juga menu wajib bagi blogger mummy Azlinda tau. Mrsyanie bukanlah pengemar kambing golek tapi di Bangi Golf Resort Mrsyanei boleh untuk merasai kambing goleknya kerana cara masak dan perapan kambing goleknya sangat sedap.

Nak Menang Giveaway Buka Puasa Azlinda X Bangi Golf Resort 2018

Ada berita gembira untuk semua pembaca blog Mummy Azlinda, blogger mummy Azlinda jalankan satu giveaway bukan sahaja untuk blogger tetapi juga untuk follower mummy Azlinda di Facebook. Nak tahu caranya mudah sangat korang boleh klik gambar diatas untuk terus ke link blog Mummy Azlinda tau.

See also  Shapee High Waist Maternity Briefs Keselesaan Buat Bakal Mama

SYARAT GIVEAWAY BUKA PUASA 2018 FREE DI BANGI GOLF RESORT (BGR) VIA BLOG

Mudah je syarat giveaway via blog ni :-

  1. Buat satu entri blog yang bertajuk ”NAK MENANG GIVEAWAY BUKA PUASA AZLINDA X BANGI GOLF RESORT 2018”
  2. Like page : https://www.facebook.com/bicaramummy/
  3. Like page BGR : https://www.facebook.com/bangigolfresort/
  4. Apakah menu wajib mummy Azlinda di Bangi Golf Resort (BGR) 2018 ? (Jawab di blog masing-masing…untuk jawapan boleh rujuk di http://www.azlindaalin.com/2018/04/buffet-ramadhan-2018-bangi-golf-resort-murah.html
  5. Paste link blog di ruangan komen INI (diblog Mummy Azlinda)

Nak tahu hadiah nya? korang akan dapat pass percuma untuk berbuka puasa di Bangi Golf Resort (BGR) 2018 yang akan diberikan oleh Blogger Mummy Azlinda. Selamat mencuba!

 

Till Next Entry ye!!!

yanieyusuf.com

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*