Showing: 1 - 8 of 20 Articles

Resepi Biskut Raya Susu Paling Mudah

Assalamualaikum w.b.t Teringin Biskut Raya | Alhamdulillah hari ini dah masuk Ramadhan yang 7 bagi tahun 2018, syukur sangat kerana kita masih lagi diizinkan oleh Allah SWT untuk merasainya. Ramadhan kali ini merupakan Ramadhan yang paling berharga dari segi pengalaman kerana Mrsyanie berpuasa dalam keadaan mengandung. Syukur sangat dan fhjunior pun sangat memberi kerjasama untuk …

Nak Menang Giveaway Buka Puasa Azlinda X Bangi Golf Resort 2018

Assalamualaikum w.b.t Bulan Ramadhan Bakal Tiba |  Tinggal lagi 2 hari sahaja lagi semua umat Islam seluruh dunia akan menyambut bulan yang penuh keberkatan iaitu bulan Ramadhan. Tak sangka sekejap sahaja masa berlalu dan tahun ini Mrsyanie menyambut bulan Ramadhan dengan kehadiran sicomel dalam perut ni. Tak tahulah macam mana puasa kali ini, harap dapat …

Kepentingan Detail Scan Bagi Ibu Mengandung

Assalamualaikum w.b.t Penting ke Detail Scan | Sebelum terlewat Mrsyanie nak ucapkan Selamat hari Ibu buat semua Ibudan bakal Ibu. Bagi yang masih belum dikurniakan zuriat, Insya-Allah Mrsyanie doakan semoga korang dikurniakan rezeki zuriat secepatnya. Jangan pernah mudah putus asa walaupun sampai satu tahap kita akan jadi sangat lemah. Mrsyanie juga pernah merasainya selama 7 tahun …

Pakej Family Day Termurah di Agrofarmstay Melaka

Assalamualaikum w.b.t MEGA BONANZA 2018 Agrofarmstay Melaka kembali lagi! | Agrofarmstay Melaka tahun ini sekali lagi mengadakan Mega Bonanza yang sangat menjimatkan pelanggan mereka. Berita baik untuk yang ingin mengadakan Hari Keluarga atau Family Day sesama ahli keluarga atau syarikat tempat kerja, atau pun reunion bersama rakan-rakan. Jimat sekurang-kurangnya RM1,000. WOW. Penjimatan bermula dari RM1,000 sehinggan RM3,900. …

Shapee High Waist Maternity Briefs Keselesaan Buat Bakal Mama

Assalamualaikum w.b.t Keselesaan Buat Bakal Mama | Alhamdulillah sicomel sekarang dan masuk 7 bulan, Mrsyanie nak tanya pada ibu mengandung korang ada masalah tak dengan mencari pemilihan pakaian dalam. Ini lah masalah yang Mrsyanie hadapi bila meningkat usia dan pastinya fizikal juga semakin membesar ni. Pakaian dalam yang sedia ada semua tak boleh nak pakai …

Segmen Aminkan Doa Sahabat

Assalamualaikum w.b.t Lama Tak Bersegmen | Segmen satu ketika dulu sangat terkenal dikalangan penulis blog khususnya blog peribadi. Yelah dulu masing-masing membantu satu sama lain untuk meningkatkan kadar pembaca blog dengan salah satu kaedah iaitu segmen. Kali ini Mrsyanie terpanggil untuk bersama jalankan segmen dari rakan kita ni kerana segmen dia mudah sahaja dan ianya …

DASHING SPORT Khusus Buat Lelaki Aktif

Assalamualaikum w.b.t Wangian Rekaan Khas buat Lelaki Sukan | Sekarang tengah hangat berlangsung sukan Komanwel Gold Coast Australia 2018, tahniah dan semoga berjaya team Malaysia. Di tempat kerja Mrsyanie pun sedang berlangsung sukan antara kakitangan, cuma Mrsyanie jelah yang tak masuk sebarang acara tahun ini. Rehat setahun untuk menjaga sicomel dalam perut ni hihi tapi Mrsyanie …