Assalamualaikum w.b.t

Lama Tak Bersegmen | Segmen satu ketika dulu sangat terkenal dikalangan penulis blog khususnya blog peribadi. Yelah dulu masing-masing membantu satu sama lain untuk meningkatkan kadar pembaca blog dengan salah satu kaedah iaitu segmen. Kali ini Mrsyanie terpanggil untuk bersama jalankan segmen dari rakan kita ni kerana segmen dia mudah sahaja dan ianya dijalankan untuk Segmen Aminkan Doa Sahabat.

Segmen Aminkan Doa Sahabat
Segmen Aminkan Doa Sahabat

Segmen Aminkan Doa Sahabat

Nampak macam pelik je kan, yelah kalau ada yang mulut puaka mesti kata alah doa untuk sahabat pun nak buat segmen. Tapi bagi Mrsyanie tak salah kan kita meng’amin’kan doa dari sahabat kita. Jadi sambil korang baca entry ini aaminkan doa sabahat kita ini ye.

Impian sahabat blogger ejulz : ”Ejulz berharap dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah. Siapa yang tak nak dikurniakan zuriat kan? Semua orang nak. Ejulz rasa dan yakin semua pasangan di luar sana mempunyai impian yang sama. Doakan ejulz k. Ejulz juga mendoakan sahabat-sahabat yang belum dikurniakan zuriat dikurniakan zuriat pada masa yang terdekat. Insyaallah. Amin.”

Korang yang nak sama-sama memeriahkan segmen dari sahabat kita ini, bolehlah korang klik gambar diatas dan mudah sahaja syaratnya.

  1. Follow blog : http://ejulz.blogspot.com dan semua blog yg menyertai. Boleh kita sama2menambah kenalan dan follower.
  2. Letak banner di atas ke dalam entry anda. Backlink ke entry ni.
  3. Nyatakan 1 doa yang betul-betul anda nak buat masa ni dalam entry anda.
  4. Aminkan doa ejulz dan letak link penyertaan di ruangan komen di bawah.
  5. Ejulz akan masukkan link penyertaan di ruangan entry. Anda rajin2kanlah diri terjahentry semua peserta dan aminkan doa sahabat-sahabat kita ni. Sama-sama kitaaminkan doa sahabat-sahabat kita. Semoga hasrat dan impian tercapai.
  6. Tarikh tamat : Sehingga diberitahu kelak. (Tunggu sahabat kita maklumkan ye)
  7. Selamat bersegmen.
Mrsyanie yakin setiap orang ada impian yang diharapkan dalam kehidupan kita ini, begitu juga dengan Mrsyanie. Tetapi buat masa sekarang Mrsyanie berharap yang terbaik buat Mrsyanie dan kandungan dalam keadaan sihat dan dilindungi. Apa yang mampu Mrsyanie harapkan dari korang adalah doa yang baik-baik untuk fhjunior ye. Semoga kandungan Mrsyanie panjang umur, sihat dan sentiasa dilindungi oleh Allah SWT. Amin ya rabbal alamin.
Till Next Entry ye!!!

You may also like

7 Comments

  1. Alhamdulillah.. Amin.. Semoga dipermudahkan urusan kelahiran.. DilindungiNya dan diberi kesihatan kepada baby..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *