Showing: 17 - 24 of 30 Articles

Milkbooster Terbaik Dengan Susu Kambing Lazz

Assalamualaikum w.b.t Khasiat Susu Kambing Buat Ibu Menyusu | Susu kambing memang mempunyai khasiat yang sangat baik bukan sahaja untuk yang nak mengandung malah ianya sesuai diamalkan sepanjang waktu. Macam Mamayanie kongsikan sebelum ini, pengambilan susu kambing adalah salah satu cara untuk dapatkan zuriat. Dari perancangan mengandung hingga kini Mamayanie masih amalkan susu kambing untuk …

Disahkan Hamil Sempat Lagi Makan Durian

Assalamualaikum w.b.t Tangisan Air Mata Gembira atau Sedih ? | Tidak pernah Mamayanie rasai satu perasaan yang Mamayanie nantikan sepanjang 7 tahun dalam usia perkahwinan. Hanya Allah SWT yang tahu apa yang tersirat dan tersurat dalam hati ini. Bila muncul 2 line buat Mamayanie tak keruan sehingga mengalirkan air mata. Adakah┬ápengalaman disahkan mengandung buat pertama …

Art Themed Menarik Di Hotel De Art Shah Alam

Assalamualaikum w.b.t BabyFH Suka Bercuti | Ini dah ikut perangai siapa pulak ? Bila sebut sahaja nak berjalan, muka babyfh penuh dengan senyuman yang diukirnya. Ini percutian kedua buat Babyfh dan percutian pertama bersama Opahnya. Seronok Opah dapat bercuti dengan Babyfh ye, ehh ke Mamayanie yang terlebih suka sebenarnya. Yelah setahun bertapa tanpa bercuti, akhirnya …

Rugi Tak Ambil Pakej Bersalin @ Rampai Puteri Medical Centre

Assalamualaikum w.b.t Rindu Saat Mengandung | Baru 3bulan Mamayanie dah rindu saat mengandung hari tu. Betul kata orang, bila teringat sakit bersalin rasa serik dah tapi itulah saat yang paling indah sebenarnya dalam hidup. Mamayanie dah mula rindu saat mengandung, apatah lagi saat bila baby bergerak dalam perut. Sangat rindu saat indah tu walaupun rasa …

Mama Gelaran Paling Indah Dalam Hidup

Assalamualaikum w.b.t Detik Demi Detik | Macam tak percaya akhirnya Mamayanie bergelar seorang Mama, Ibu, Mak, Mummy, Ummi atau apa sahaja panggilan yang diberikan yang membawa maksud yang sama. Tapi Mamayanie pilih gelaran Mama hihi Kiranya macam nak sweet-sweet gitu. haha Ok saja je semuanya sama indah gelaran itu. Selalu orang kata rezeki tidak pernah …

Kepentingan Detail Scan Bagi Ibu Mengandung

Assalamualaikum w.b.t Penting ke Detail Scan | Sebelum terlewat Mrsyanie nak ucapkan Selamat hari Ibu buat semua Ibudan bakal Ibu. Bagi yang masih belum dikurniakan zuriat, Insya-Allah Mrsyanie doakan semoga korang dikurniakan rezeki zuriat secepatnya.┬áJangan pernah mudah putus asa walaupun sampai satu tahap kita akan jadi sangat lemah. Mrsyanie juga pernah merasainya selama 7 tahun …

Shapee High Waist Maternity Briefs Keselesaan Buat Bakal Mama

Assalamualaikum w.b.t Keselesaan Buat Bakal Mama | Alhamdulillah sicomel sekarang dan masuk 7 bulan, Mrsyanie nak tanya pada ibu mengandung korang ada masalah tak dengan mencari pemilihan pakaian dalam. Ini lah masalah yang Mrsyanie hadapi bila meningkat usia dan pastinya fizikal juga semakin membesar ni. Pakaian dalam yang sedia ada semua tak boleh nak pakai …

Detail Scan Kandungan Di Rampai Puteri Medical Centre

Assalamualaikum w.b.t Teruja Melihat Wajah Kandungan | Alhamdulillah sempena hari jadi Ensuami akhir bulan Mac yang lepas, Mrsyanie dan Ensuami mengambil keputusan untuk jalankan detail scan untuk kandungan kami. Kiranya ini hadiah paling terindah buat Ensuami sempena hari jadinya untuk melihat sendiri kesihatan dan wajah anak kami sewaktu dalam kandungan. Siapa yang tak terujakan bila …