Showing: 1 - 8 of 39 Articles

Rehatkan Diri Dengan Babyfh di Refarm Leisure Kampar Perak

Assalamualaikum w.b.t Menarik di Kampar Perak | Kalau sebut Kampar Perak mesti korang terpikir apa yang menarik dekat sana? Ye dulu bila orang tanya nak jalan dekat Perak ni macam terhad je tempat menariknya. Tapi sebenarnya Perak juga merupakan Negeri yang penuh dengan keunikkan tersendiri khususnya berkaitan dengan alam semulajadi. Antara tempat menarik seperti Pulau …

Kali Pertama Beraya ?

Assalammualaikum w.b.t Tanpa Abah Disisi |  Tahun 2017 membawa perubahan besar dalam sambutan suasana Hari Raya Aidilfitri bagi Mrsyanie dan keluarga. Banyak perancangan sewaktu arwah ada tau, tema baju raya pastu tahun ini juga kami dapat beraya semua adik-beradik sekali. Dan tahun ini jugak kami planning nak buat lemang sendiri tau. Semuanya kami buat walaupun …

Khamis 16 Mac 2017 Semakan Result SPM 2016

Assalammualaikum w.b.t Genap 2 Minggu Abah Pergi Buat Selamanya | Hari khamis adalah hari penuh bermakna buat Mrsyanie dan keluarga. Hrai khamis jugak hari terakhir kami dapat bercakap, memandang dan mengengam tangan Abah Mrsyanie. Dan hari ini pula hari bersejarah dalam hidup adik Mrsyanie yang bongsu untuk menerima keputusan SPM yang menjadi penentu sambung belajar …

Bukit Bendera Penang Bukit Cinta?

Assalammualaikum w.b.t Bukit Bendera Penang | Rasanya Mrsyanie lama sangat dah tak pergi Bukit Bendera, rasanya kali terakhir waktu kecil tapi tak ingat apa pun tentang Bukit Bendera. Lupa dah tapi kali ini teringin sangat nak jejak kaki ke Bukit Bendera Penang. Percutian keluarga ke Bukit Bendera Pulau Pinang kali ini bersama dengan keluarga mertua. Kiranya ada …

Rumah Mertua VS Rumah Keluarga Sendiri

Assalammualaikum w.b.t Rumah Mertua VS Rumah Keluarga Sendiri | Siapa tahun ini raya di rumah mertua? yeah sama geng kita sep sket..hihi.. Mana lebih seronok raya rumah mertua atau rumah keluarga sendiri? Mesti ramai yang kata rumah sendiri kan tapi bagi Mrsynaie kedua-dua rumah tetap meriah dan seronok (jawapan selamat ni hihi). Tiada beza nya …

Berkongsi Minat Remaja Perempuan | Berita Harian

Assalammualaikum w.b.t Berkongsi Minat Remaja Perempuan | Berita Harian | Sebenarnya bukan kisah Mrsyanie dalam Berita Harian tetapi kisah blogger SyimaYusuf. Tetapi terselit pulak gambar Mrsyanie. Berita harian telah wujudkan satu ruangan yang diberi nama ruangan Blogger Remaja. Ianya menceritakan tentang para blogger remaja dalam dunia blogger. Yang bagus tentang ruangan ini, ia boleh membuka mata …