Showing: 1 - 4 of 4 Articles

Minuman Berbuka Puasa Sedap Dan Menyegarkan Dengan F&N!

Assalammualaikum w.b.t! Resepi Minuman Berbuka Puasa | Waktu berbuka puasa biasanya paling utama kita akan cari air untuk minum, selepas berbuka puasa dengan kurma. Betul tak? Sama juga lah dengan Mamayanie, memang cari air dulu daripada makanan. Dapat basahkan tekak tu dengan air sejuk yang segar, memang fuh lega betul rasa. Terasa kesejukan air melalui …

Bayar Zakat Secara Cashless Dengan Perbankan Bank Rakyat – Lembaga Zakat Selangor

Assalammualaikum w.b.t! Kewajipan Bayar Zakat | Tiada alasan sekarang kalau kata tak nak bayar Zakat ye, lagi-lagi di bulan yang penuh barakah Ramadan ini. Wabak Covid bukan penghalang untuk tidak menunaikan Zakat tau. Dengan kerjasama antara Lembaga Zakat Selangor (LZS) dan bank tempatan, pembayaran Zakat boleh dilakukan secara online perbankan. Lebih kepada cashless dan yang …

Order F&N Mudah Dengan Aplikasi F&N Life!

Assalammualaikum w.b.t! Beli F&N Secara On line di Aplikasi F&N Life | Dalam musim wabak yang makin meningkat baru-baru ini, semua pembelian barang kalau boleh memang Mamayanie guna on line je. Yelah tak perlu bersesak untuk keluar jumpa orang, malah sebenarnya lebih jimat tau buat pembelian secara on line. Tak perlu keluarkan modal minyak kereta, …

Menu Bersahur Paling Sedap dan Menyelerekan!

Assalammualaikum w.b.t! Bila Ramadan Tiba! | Setiap kali Ramadan datang mesti korang terutamanya mak-mak ini akan berfikir pasal menu kan. Bukan menu untuk berbuka jew, menu bersahur jugak. Tapi dalam banyak-banyak menu bersahur lah kan, ada satu menu yang paling senang dan paling sedap. Bagi hampir rakyat Malaysia lah kan, khususnya Mamayanie. hihi Menu ini …