Showing: 1 - 8 of 12 Articles

Order F&N Mudah Dengan Aplikasi F&N Life!

Assalammualaikum w.b.t! Beli F&N Secara On line di Aplikasi F&N Life | Dalam musim wabak yang makin meningkat baru-baru ini, semua pembelian barang kalau boleh memang Mamayanie guna on line je. Yelah tak perlu bersesak untuk keluar jumpa orang, malah sebenarnya lebih jimat tau buat pembelian secara on line. Tak perlu keluarkan modal minyak kereta, …

Menu Bersahur Paling Sedap dan Menyelerekan!

Assalammualaikum w.b.t! Bila Ramadan Tiba! | Setiap kali Ramadan datang mesti korang terutamanya mak-mak ini akan berfikir pasal menu kan. Bukan menu untuk berbuka jew, menu bersahur jugak. Tapi dalam banyak-banyak menu bersahur lah kan, ada satu menu yang paling senang dan paling sedap. Bagi hampir rakyat Malaysia lah kan, khususnya Mamayanie. hihi Menu ini …

Cipta Raya AidilAdha Penuh Kelainan

Assalamualaikum w.b.t Aidil Adha Disambut Dalam Kesederhanaan | Harap Mamayanie tak terlewat mengucapkan Salam AidilAdha kepada seluruh Umat Islam. Raya kali ini penuh dengan pengorbanan yang hanya dirasai oleh orang yang melaluinya. Tahun ini sambut sangat lah sederhana dan bagi Mamayanie Raya AidilAdha penuh kelainan bagi tahun ini. Bukan sahaja kita sambut dalam sederhana malah …

PG Mall Merchant Recruitment Incentive – Jana Pendapatan Tanpa Modal

Assalamualaikum w.b.t Nak Shopping? Jom Shopping Dekat PG Mall | Raya nak dekat, alhamdulillah walaupun kita bakal Raya dalam tempoh pergerakan kawalan (PKP) Tapi kita masih boleh beraya sakan tau. Raya kita mungkin akan berbeza dari Raya tahun sebelum ini dan akan diingati sampai bila-bila. Pasti ada hikmah yang telah ditetapkan oleh Allah SWT. Yang …

Persiapan Raya Lebih Awal

Assalamualaikum w.b.t Teruja Buat Persiapan Raya | Tak tahu nak gambarkan perasaan yang bermain dalam diri Mamayanie bila mana kita dapat buat persiapan raya untuk anak. Walaupun tahun ini agak sedih sedikit sambutan Raya tapi kegembiraan bersama Babyfh telah menguasai segalanya. Persiapan Raya lebih awal juga Mamayanie buat khas untuk Babyfh hihi Cewah.. lagi bertambah …

Selamat hari Raya Aidilfitiri, Maaf Zahir dan Batin 2019

Assalamualaikum w.b.t Ucapan Raya Dari Kami | Mamayanie harap tidak lewat buat Mamayanie dan Babyfh mgucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin. Kami mohon maaf atas sgala kekilafan dan ksalahan kami samada sengaja mahupun tidak sengaja. Cukuplah buat kami bdua myambut Ramadan dan Syawal dalam kesederhanaan. Moga kami diberikan ketenangan dalam menghadapi segalanya. …

Buffet Ramadan 2019 Lebih Menarik Bersama Citarasa Bonda Di VE Hotel & Residence

Assalamualaikum w.b.t Ramadan Kembali Dengan Penuh Barakah |Alhamdulillah tak lama lagi seluruh umat Islam bakal menyambut bulan yang penuh dengan keampunan dan keberkatan iaitu bulan Ramadan. Tahun ini agak sayu hati Mamayanie kerana akan sambut Ramadan bersahur dan berbuka seorang diri. Ehh lupa pulak, Babyfh ada nak temankan mamanya haha. Sekarang pun Mamayanie dah praktis …