Assalammualaikum w.b.t

Produk Korea Untuk Wanita Malaysia | Mrsyanie tak sabar rasanya nak ke Korea hujung bulan Januari tahun depan. Paling Mrsyanie tak sabar bila katanya Korea terkenal dengan produk kecantikan yang berteknologi tinggi, nak jugaklah tahu rahsia kecantikan kulit wanita Korea. Sampai nak ke Korea tau untuk cantik dan menawan hihi.. Alah Tak perlu lah, sekarang ni teknologi kecantikan Korea telah dibawa ke Malaysia untuk kesesuaian kulit Asia dan cuaca disini. Nak cantik tak perlu pergi Korea, hanya gunakan produk Nickellskin jew.

Rahsia Kecantikan wanita Korea Nickellskin Serum
Rahsia Kecantikan wanita Korea

Rahsia Kecantikan wanita Korea Nickellskin Serum

Bila tengok kulit orang Korea, jelesnya kulit mereka cantik, mulus dan sentiasa awek muda jew. Produk kecantikan dah macam-macam rasanya cuba untuk cantik seperti wanita Korea dan hindari kulit wajah dari masalah kulit. Masalah kulit seperti kulit kering, sensitif, kusam dan tidak bermaya boleh menjadi punca utama penuaan berlaku sebelum usia. Ini kerana kulit ini sebenarnya sudah kehilangan kolagen yang diperlukan untuk mengekalkan elastik dan struktur pada kulit.

Satu lagi rasanya takut nak pilih produk kecantikan sekarang sebab kalau salah pilih silap-silap kulit boleh nipis. Bila dah nipis tu mula naik bintik hitam dan wajah nampak lebih tua dari usia sebenar. Produk sekarang kena hati-hati, ramai yang nak flawless gebu segera, tapi tak sedar selama ni bertahun-tahun dah tepek hydroquinone atau mercury kat muka. Kesannya jangka masa panjang nanti, kulit mula tumbuh bintik hitam, dan worst case scenario boleh sebabkan kanser kulit.

Rahsia Kecantikan wanita Korea Nickellskin Serum
Rahsia Kecantikan wanita Korea Nickellskin Serum

Bila diperkenalkan antara rahsia kecantikan wanita Korea NICKELLSKIN Serum yang 100% bebas dari bahan Merkuri, Hydrokuinone dan Paraben, Mrsyanie mula tertarik dengan produknya. Ia menggunakan teknologi Korea yang terbaik dan pakar dalam memperbaiki masalah kulit. Semua jenis kulit samaada kering, sensitif, minyak atau kombinasi akan diperbaiki secara menyeluruh dan lebih berkuasa dari yang lain kerana ianya lebih bijak menyesuaikan fungsinya dengan masalah kulit yang berbeza.

NICKELLSKIN Serum Dari Teknologi Triple Stemcell Korea

Serum yang pertama di Malaysia menggunakan teknologi farmasi dan kosmetik terkini dari Korea. Ia menggabungkan bahan termahal dan berkualiti dalam industri kosmetik dan telah digunakan secara meluas di kalangan selebriti di luar negara serta dianggap sebagai kolagen mewah kerana ianya diperbuat dengan menggunakan kolagen ikan Salmon yang dipelihara rapi dan berkualiti.

Gabungan teknologi farmasi dan Apple, Grape & Argan Stemcell (TRIPLE STEMCELL) yang terdapat di dalam Nickellskin ini mampu memberikan hasil yang sangat luar biasa pada kulit manusia. Ini kerana kolagen ikan Salmon mempunyai protein kulit yang seakan sama dengan protein kulit manusia. Molekulnya sangat halus sehingga mampu menembusi lapisan dermis dan epidermis kulit manusia dengan amat baik sekali dan sekaligus meningkatkan keberkesanan produk ini. Kuasa Triple Stemcell nya pula mampu memperbaharui struktur kulit manusia dan menggantikan dengan kulit baru seperti kulit bayi yang lembut dan mulus.

Rahsia Kecantikan wanita Korea Nickellskin Serum
Nickellskin Serum Dari Teknologi Triple Stemcell Korea

Kelebihan Nickellskin Serum Triple Stemcell

  • Berkuasa melembutkan kulit anda

Rahsia kecantikan wanita Korea Nickellskin Serum merupakan serum yang telah dimasukkan kolagen di dalamnya seperti apa yang kita tahu kolagen berfungsi untuk melembutkan dan menganjalkan kulit. Kolagen kita sebenarnya semakin berkurangan apabila umur meningkat dan kulit yang kekurangan kolagen akan mudah kendur, kedut dan kasar. Kolagen ikan Salmon di dalam Nickellskin berkuasa 10 kali lebih tinggi dari kolagen jenis lain yang ada di Malaysia.

  • Penyerapan maksima ke dalam kulit

Sodium Hyaluronate di dalam kulit mampu memaksimumkan penyerapan kolagen ke dalam kulit. Seperti yang kita tahu kolagen yang paling bagus adalah kolagen yang mampu menyerap dalam kulit dengan lebih sempurna. Sodium Hyaluronate dapat membantu kolagen dan bahan Triple Stemcell di dalam serum Nickellskin menyerap lebih jauh ke dalam kulit manusia. Ianya lebih berkuasa daripada Asid Hyaluronic yang tengah top dipasaran sekarang. Jadi, Nickellskin sebenarnya lagi Advance Technology.

  • Memperbaiki semua jenis kulit (kulit sensitif, kulit berminyak atau kulit kering)

Nickellskin produk mampu memperbaiki kulit wajah dari masalah-masalah kulit. Ini adalah kerana Triple Stemcell & kolagen ikan Salmon mampu membunuh yis di dalam kulit manusia yang akan menyebabkan kerosakan kulit.

  • Memudarkan jeragat, parut, bintik hitam dan cela pada kulit

Kandungan Apple, Grape & Argan Stemcell (TRIPLE STEMCELL) serta daun alovera & Cactus Extract yang merupakan anti-kanser dan mampu mencerahkan bahagian kulit manusia yang dah dicemari dengan jeragat, parut jerawat, bintik hitam dan sebagainya.

Rahsia Kecantikan wanita Korea NickellSkin
NickellSkin Serum Triple Stemcell

Penggunaan Nickellskin Serum Triple Stemcell

Sangat mudah menggunakan produk Nickellskin kerana korang tak perlu buang masa pakai toner lah, krim malam, krim siang, atau kelang kabut pakai sunblock sebelum keluar rumah. Kini semuanya digabungkan menjadi 1 dalam botol Nickellskin Serum. Ianya mempunyai gabungan Toner + Moisturizer + Serum dan Sunblock SPF 35.

Cara menggunakannya korang hanya perlu mencuci muka seperti biasa dengan Sabun Pencuci Muka Super Collagen, kemudian ambil 2 titis serum Nickellskin sapu kan sahaja serum terus kat muka arah atas ke bawah dan tepuk-tepuk bagi meresap.

Rahsia Kecantikan wanita Korea Nickellskin Serum
Penggunaan Nickellskin Serum Dari Teknologi Triple Stemcell

Mudah je dengan hanya 2 step siap untuk korang keluar jalankan aktiviti harian dengan yakin kerana rahsia kecantikan wanita Korea Nickellskin Serum telah digunakan. Jadi tak perlulah korang ke Korea semata-mata untuk dapatkan kecantikan asli tanpa merosakkan kulit wajah.

Untuk maklumat lanjut:

NickellSkin Triple Stemcell Korea #ketagihcantik

Hotline: 017-3780217

Instagram: @nickellskinhq

Facebook: Nickellskin HQ

Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

You may also like

12 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *