Cabaran7Hari | EFGKBBA : Apa Ada Dalam Wallet?

Assalammualaikum w.b.t

Cabaran7Hari EFGKBBA| InstaBlog Day 2 : Apa Ada Dalam Wallet? | Cabaran hari kedua bertajuk Apa ada dalam wallet korang? Mestilah ada kad pengenalan, lesen memandu, duit dan pelbagai kad lah kan. Tapi Mrsyanie nak kongsikan ada yang unik dalam wallet Mrsyanie. Ada apa ye??

Lama dah tak tykar wallet baru tau, bila dah ada wallet selalunya Mrsyanie akan pakai sampai longlai wallet tu. Inilah dia hasil yang dikeluarkan dari wallet Mrsyanie. Koleksi gambar orang yang disayangi dan dicintai. Ehhh gambar sendiri pun ada. Gambar waktu muda tu, sekarang sudah bam bam hihi.. Walaupun tukar wallet tapi kolesi gambar ni mesti ada. eh Terselit plak setem duti RM10 tu, ada yang nak beli tak setem duti tu? hahaha.. 
Fuh lajen kot gambar Mrlaling waktu muda hahaha.. Dah makan berusia ni lak makin hensem. haha…Love u sayang Mrlaling.
Apa ada dalam wallet korang yang lain dari yang lain?
Jom sahut cabaran 7 hari InstaBlog EFGKBBA. 

Till Next Entry ye!!!
See also  my besday 5.5.11

5 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*