Showing: 1 - 8 of 51 Articles

Qaseh Zamri Collection Pilihan Ramai di Hari Raya

Assalammualaikum w.b.t Qaseh Zamri Collection Pilihan Ramai di Hari Raya | Lagi bebearapa minggu sahaja kita bakal menyambut bulan Ramadhan yang penuh barakah. Korang dah habis ke ganti puasa? Mrsyanie ermm ada lagi berapa hari lagi ni, tengah pulun habiskan. Itu lah padah sendiri tak mahu ganti awal, kan dah jenuh. Jadi sama juga macam …

Jus Orlin Alludra Penuh Khasiat Untuk Wanita

Assalammualaikum w.b.t   Jus Orlin Alludra Penuh Khasiat Untuk Wanita | Mrsyanie pernah kongsikan dengan korang mengenai kebaikan Jus Orlin Alludra dan kali ini Mrsyanie nak kongsikan dengan korang lebih terperinci mengenai Jus Orlin Alludra. Mesti korang nak tahu kesan selepas Mrsyanie gunakan Jus kan dan kali ini Mrsyanie kongsikan juga kandungan yang terdapat dalam Jus Orlin …

Sakit Kepala? Gunakan Biobax Cool Theraphy

Assalammualaikum w.b.t Sakit Kepala? Gunakan Biobax Cool Theraphy |  Mrsyanie pernah kongsikan entry mengenai Biobax yang dapat membantu legakan sakit sendi kan? Lupa lah itu, ini ENTRY nye hihi Tapi kali ini Mrsyanie yang mencuba sendiri untuk hilangkan sakit kepala dan legakan sistem pernafsan Mrsyanie. Mrsyanie kalau korang nak tau memang cepat sakit kepala tambahan kalau …

Sewa Kanopi Lengkap Dengan Majestic Events

Assalammualaikum w.b.t Sewa Kanopi Lengkap Dengan Majestic Events | Masih teringat 1stEFGghatering, masih terasa kehangatannya dan masih segar dalam memori Mrsyanie tau. Rindu juga nak jumpa gelak ketawa bersama. Sewaktu 1stEFG ghatering yang lepas, kami menerima penajaan kanopi yang sangat selesa dan penuh dengan hiasan pink putih lagi. Majestic Events Tak lama lagi dah musim …

Khasiat Lidah Buaya | FOREVER ALOE VERA

Assalammualaikum w.b.t Khasiat Lidah Buaya | FOREVER ALOE VERA | Siapa tahu Aloe Vera atau lebih dikenali sebagai Lidah Buaya? Mesti ramai yang tahu dah kan dan pasti tahu jugak khasiat nya. Sewaktu kecil Mrsyanie suka main petik atau main tulis-tulis dekat pokok Aloe Vera. Yelah walaupun berduri tetapi dalamnya lembut dan penuh berkhasiat. Dulu …

Belon Hiasan Buat Majlis | WOW Clown & Balloon Specialist

Assalammualaikum w.b.t Belon Hiasan Buat Majlis | WOW Clown & Balloon Specialist | Ramai yang selalu ambil mudah dalam perhiasan deko sesebuah majlis. Sebenarnya keceriaan sesebuah majlis juga diaurakan oleh perhiasan deko majlis. Cuba korang datang ke majlis perkahwinan pasti ada perhiasan tak kira di khemah atau seri pelamin itu sendiri kan. Apa kata korang …

Biobax Cool Therapy Melegakan Sakit Sendi !!

Assalammualaikum w.b.t Biobax Cool Therapy Melegakan Sakit Sendi !! | Yeah akhirnya minggu sukan dah selesai, bukan kegembiraan je yang dapat malah badan sakit-sakit pun dapat. hihi Orang bukan jenis sukan berkala ginilah jadinya, bila minggu sukan baru lah nak latihan kan. Nasib baiklah Mrsyanie ada penyelamat yang dapat melegakan kesakitan sendi dan lenguh-lenguh. Penyelamat? …

Nizar Faez Studio Berikan Perkhidmatan Terbaik

Assalammualaikum w.b.t Nizar Faez Studio Berikan Perkhidmatan Terbaik !! | Dulu Mrsyanie juga pernah menjadi seorang jurugambar tetapi dah pencen sebab kekangan masa. Dan Mrsyanie tahu bagaimana sesorang jurufoto yang terbaik dalam memberikan perkhdimatannya. Cewah macam juri pulak. Tapi bila dah ada pengalaman walaupun hanya secubit garam tapi ianya membantu Mrsyanie untuk belajar bagaimana seseorang …