raya pertama bergelar suami isteri 1432 /2011

selamat hari raya aidilfitri 1432.
maaf zahir dan batin.

selamat kembali bertugas buat rakan2 sume tmasuk lah diri sdir yg tpaksa bkerja hari nie..malas sgt tp kne jugak keje…huhhu ari ni kne cover lab mber..so keje keje keje… 🙂 
tahun ni raya di Tg malim jew..ehhehe umh mertua pun dekat je..so raya 1st pagi kat umh mak mlm tu terus blk umh mertua..syok gak thn ni thn ptama braya bsama dgn suami dan ada mertua.. thanks laling ..bny lak tu abis wit tuk psiapan raya…yelah baju raya 3 pasang, handbg lak ada 2 unit heheh kasut mertua adiah kan..mekacihhh…

See also  Nizar Faez Studio Berikan Perkhidmatan Terbaik

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*