Assalammualaikum w.b.t

Penawar Resdung Terbaik | Resdung bukan merupakan satu penyakit yang baru, malah ianya penyakit yang sebenarnya membawa kepada bahaya jika tidak dirawat secara menyeluruh. Banyak kesan yang akan membuatkan kesihatan korang terganggu kerana resdung ni akan menggangu khususnya dibahagian kepala. Ada yang lagi kronik tau Mrsyanie dengar sehingga menyebabkan resdung kulat. Korang google lah tengok video bagaimana kulat yang dikatakan tu. Seram pulak Mrsyanie dengar sehingga begitu sekali kroniknya penyakit resdung.

Herba Resdung Tok Aki Penawar Resdung Tradisional Terbaik
Herba Resdung Tok Aki Penawar Resdung Tradisional Terbaik

Herba Resdung Tok Aki Rawatan Turun Temurun

Sebenarnya apa itu resdung?

Resdung atau nama sainstifiknya sinus dan ia sangat dengan bualan kita. Resdung juga adalah singkatan bagi masalah resah hidung. Jangkitan bakteria ke atas rongga hidung pada sekelilingnya adalah salah satu punca resdung, juga di panggil sinus.

Herba Resdung Tok Aki Rawatan Tradisional Turun Temurun
Herba Resdung Tok Aki Rawatan Tradisional Turun Temurun

Resdung sebenarnya adalah rongga-rongga yang terdapat pada tulang muka dan bersambung ke hidung melalui saluran-saluran sangat kecil. Sinus terbahagi kepada empat bahagian iaitu sinus frontal, sinus etmoid, sinus maksila, dan sinus solenoid.

Simptom Resdung
Antara Simptom Resdung

Herba Resdung Tok Aki Penawar Resdung Tradisional Terbaik

Korang tau tak apa rawatan terbaik untuk merawat resdung? Antara rawatan yang Mrsyanie tahu adalah laser atau rawatan resdung secara menggunakan asap. Ada juga rawatan sehingga menyebabkan pembedahan kerana ia bergantung kepada tahap bahaya resdung. Kalau korang tak nak dibedah lebih baik korang merawatnya secepat mungkin.

Korang juga boleh merawat resdung secara tradisional, dimana herba resdung Tok Aki penawar resdung tradisional terbaik kerana ia diperbuat daripada 100% ramuan kayu terpilih tanpa bahan kimia. Cara penggunaannya sangat lah mudah, korang hanya pakai sedikit pada rongga hidung. Malah ia akan bertindak pantas seawal 5 minit dengan mencairkan lendir-lendir punca alahan sekaligus mencuci kotoran dan kuman yang tersekat dalam rongga hidung.

Info Herba

  • Sesuai untuk kanak-kanak 6 tahun ke atas.
  • Kandungan: 5gm (30-40 kali penggunaan)

Banyak tau ubat resdung dipasaran tetapi adakah ianya mempunyai pengesahan KKM mahupun penggunaan bahan yang halal. Bgai Herba Resdung Tok Aki adalah kategori persediaan herba. Kandungan 100% herba kayu terpilih & tiada kesan sampingan. Produk yang perlu berdaftar dengan KKM adalah kategori ubat (MAL) dan kosmetik (NOT). Persediaan herba adalah seperti kita buat herba sendiri seperti mencari akar kayu dan rebus untuk hasilkan produk semulajadi.

Kelebihan Herba Resdung Tok Aki
Kelebihan Herba Resdung Tok Aki

Selain dari produk Herba Resdung Tok Aki Penawar Resdung Tradisional Terbaik ini, ada beberapa lagi produk dibawah label Herba Tok Aki.

1) JUS CAMPURAN MINUMAN BOTANI

  • Diperkaya dengan khasiat semulajadi buah-buahan terpilih seperti jus buah delima dan ekstrak acai beri, Jus Herba
  • Tok Aki sesuai untuk semua peringkat umur. Rasa yang lazat dan sesuai untuk seisi keluarga.
  • Kandungan : 250ml (untuk 2minggu)
  • Cara makan : 10ml pagi dan malam setiap hari.

Khasiat :

  • Penuh khasiat semulajadi dari ramuan berkualiti
  • Selamat dan tiada meniggalkan kesan
  • Meningkatkan imunisasi dan daya tahan tubuh
  • Membantu mencegah alahan resdung daripada dalaman
  • Penting untuk kanak-kanak membesar dengan sihat
  • Kesan seawal 1 minggu
  • Dikenali sebagai Jus Mesra Kanak-kanak
2) SABUN HERBA TOK AKI
  • Dengan kelebihan ramuan susu beras, madu dan kayu manis, Sabun Herba Tok Aki membantu membersihkan kulit secara lembut dan efektif. Ia membantu dalam membebaskan dari segala kotoran minyak dan sel kulit mati.
  • Kandungan : 50gram
Khasiat :
  • Membantu mengurangkan resdung
  • Mencerahkan kulit
  • Mengurangkan jerawat dan parut jerawat
  • Mengurangkan jeragat
  • Mengatasi masalah kulit
  • Menghilangkan kotoran diwajah dan badan
  •  Mencegah jangkitan kuman dan kulat
3) RAHSIA RIMBA KAPSUL RESDUNG
  • Dengan ekstrak herba tradisional dan ramuan terpilih, Kapsul Resdung Rahsia Rimba mampu mengurangkan maslaah
  • resdung secara efektif dan mencegah gejala resdung secara dalaman. Mudah dibawa dan sesuai untuk seisi keluarga.
  • Kandungan : 30 kapsul
  • Cara makan : sehari 2kapsul selepas makan
Khasiat:
  • Mengurangkan masalah resdung secara efektif
  • Mencegah masalah resdung daripada dalam
  • Mengurangkan alahan
  • Tiada kesan sampingan dan selamat digunakan
  • Kesan seawal 3 hari penggunaan
  • Membaikpulih sel kulit dan mengecutkan jerawat
PROMOSI & CABUTAN BERTUAH

Ada berita baik untuk korang yang masih mencari jalan penyelesaian dalam merawat penyakit resdung. Jangan biarkan ianya melarat dan memudaratkan tau. Herba Tok Aki memberi korang DISKAUN sehingga 20% beserta FREEGIFT  untuk pembelian produk Herba Resdung Tok Aki penawar resdung tradisional terbaik dipasaran. Mudah je nak dapat hadiah Taip BR TOK AKI whatsapp ke 019-347308.

Ada lagi berita baik ni untuk korang. Dengan pembelian RM100.00 dan ke atas ke atas mana-mana produk Tok Aki, akan berpeluang menyertai Cabutan Bertuah 1gram Gold Bar (3 pemenang akan dipilih daripada jumlah penyertaan). Tarikh tutup penyertaan adalah 31 Januari 2017.

Apa tunggu lagi rawat penyakit resdung korang secepat mungkin tau.

” Dapatkan treatment dengan Herba Resdung Tok Aki
umminani.com/2017/01/treatment-dengan-herba-resdung-tok-aki”
Untuk maklumat lanjut:
Hotline : 019-3473083
Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

You may also like

7 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *