SHOPPING KASUT DI KUALA LUMPUR

Assalammualaikum.. Kuala Lumpur..heheh aiya rasa lama gler tak jalan2 dating ngan mr.laling kat KL tau.. 🙂 akhirnya mgu lepas ari sabtu dating lah kami di KL.. sbenarnya nak cari kasut heheh yelah xcted nk gi Sabah 4 holiday kan.. jadi kne cari kasut tuk jalan2 kat sna..hahahha tak boleh bla kan…lambat lagi tapi dah xcted nak beli kasut lah.. :p bukan pe mr.laling blanja jadi tu yang tak kisah tu walaupun beli awal …tapi serius terasa  lama tak dating kat KL..almaklum lah mrs.yanie sekarangs ibuk dengan kerja lah sibuk dengan blajar lah.. kerja tu biasa je lah..tapi masa telah dicuri untuk blajar kan..tu yang terasa lama lah tak mghabiskan duit kat KL..jadi dapat peluang ni abis lah duit gak …huhuhu lepas dapat beli kasut sempat plak gi manjakan diri kat spa..hehehe lama tak buat pedicure dan urut2 kaki ni ehhehe…best sgt..hilang gak lah rasa sengal2 kaki seleps penat lelah main bola jaring..stelah skian lama xbsukan hehehe… jom tgk gambar kasut baru..yuhhuuu (^_^)
kasut baru kami 😉

comel tak botol air nie…hehehe this 1st time mrs.yanie tgk tau..dapat time   spa..
nilah tempat spa nye…rilex jew..
pe nak kata lagi tiap kali gi makan pasti hset tak lepas.. mr.laling ngan hset birthday   nye walaupun lambt lagi ehhehe

See also  Sehati Sejiwa Lambang Cinta?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*