Tasik Proton City

Assalammualaikum sume!! sabtu lepas mrs.yanie ngan mr.laling ke Tasik Proton City saja lepak2..jalan2 sambil bergambar..ehheh dah lama xpegang kamera sebenarnya..gler nak ber”snap”2 plak..ehhehe …mula nya ingat nak ke pasar malam..yelah hari sabtu pasar malam tgmalim…tapi tak jadi lak..so lama xbgambar dengan kamera sendiri tu yang dok merendek ke sna.. almaklumlah sekarang ni dah sibuk ngan kuliah lah..petang je mane sempat nak berjalan-jalan bersiar-siar dengan mr.laling dah..cian dia ..huhuh pe kan daya…pgorbanan seorang suami dan isteri..nasib baik lah mr.laling ni memahami akan kesibukkan isterinya. pas keje kene ke kelas sampai malam..balik rumah dah penat terus tido..mane nak brjalan2 dah sekarang..kalu dulu ada jugak masa nak bersiar2 waktu petang..so sabtu ahad lah jadi pengubat nya…tu pun sabtu ada jugak kelas nya..sabar je lah..harap sangat lepas abis nie kejayaan menanti…amin..

Tapi bler pikir balik cam ne kawan2 yang mempunyai keluarga yang ada anak2 tu kan..biler lah masa terluang untuk anak2..mcm mrs.yanie pun rasa sukar dan penat pe tah lagi mber2 seperjuangan yang mempunyai anak kan..hope sangat berbaloi dengan pgorbanan dan masa terbalas dengan kejayaan yang setimpal…syukur pada yang Maha Esa. Amin 🙂

back to topik hehehe…so sempat lah mrs.yanie ber”snap”2 pemandangan petang di Tasik Proton City.. sempat jugak lah editnya..harap dapatkomen yang membangun amin.

See also  Plan Percutian 2016

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*