Assalamualaikum w.b.t!

Masalah kulit Wajah Nak Dekat Raya ? Tiada masalah dengan amalkan Beau C+ Collagen | Waktu nak Raya ini lak pulak, masalah kulit wajah Mamayanie menjadi-jadi. Ada je yang timbul, jerawat lah dan kulit jadi kering. Tambahan pulak bulan puasa ini kita kurang minum air, lagi menjadi kulit kering.

Bila kulit wajah kering, pakai makeup jadi tak cantik sebab dia akan menyebabkan makeup korang tak resap atau tak sekata jadinya pada wajah dengan baik. Penting sangat minum air secukupnya bukan untuk hilangkan dahaya malah untuk kelembapan kulit wajah jugak. Dan sebab itu jugak Mamayanie amalkan Beau C+ Collagen.

Beau C+ Collagen Membantu Masalah kulit Wajah
Beau C+ Collagen Membantu Masalah kulit Wajah

Beau C+ Collagen

Beau C+ Collagen ini merupakan collagen yang berasakan daripada bahan-bahan semulajadi, dimana bahan utama nya adalah Delima dan Madu. Ianya juga diperkayakan dengan ekstrak Vitamin C. Jadi jangan risau dengan kandungan yang terdapat dalamnya, insya-Allah selamat untuk amalkan. Antara bahan lain yang terdapat dalamnya iaitu:

  • Madu
  • Delima
  • Vitamin C
  • Air RO
  • Xylo-oligosakarida
  • Fruktosa
  • Kolagen (ikan)
  • Ekstrak Kulat Putih
  • Ekstrak Torula Yis
  • Astaxanthin
  • Sukralosa
Beau C+ Collagen Membantu Masalah kulit Wajah
Beau C+ Collagen Membantu Masalah kulit Wajah
Beau C+ Collagen Membantu Masalah kulit Wajah

Kelebihan Beau C+ Collagen

Selain daripada membantu kulit wajah yang bermasalah, ia jugak mengandungi banyak kelebihan lain dan khasiat. Selain itu ianya bagus juga untuk kesihatan dan penghadaman yang baik. Antara kelebihan lain adalah:

  • Mengandungi Vitamin K
  • Mengandungi Vitamin B
  • Mengandungi Vitamin C yang tinggi
  • Mengekalkan Awet Muda
  • Memulihkan Kulit Yang Kering
  • Lambatkan Proses Penuaan
  • Memulihkan Kulit Yang Kering
  • Melindungi Kesihatan Jantung
  • Melawan Kanser
Beau C+ Collagen Membantu Masalah kulit Wajah

Mesti korang tertanya kan Beau C+ Collagen ini keluaran mana? Collagen ini adalah produk keluaran DEMI HEALTHCARE. Sebenarnya Collagen ini diperkenalkan oleh kawan Mamayanie iaitu kak Bee, kami sama-sama team Norwex. Bila kawan yang perkenalkan jadi level konfiden nak amalkan collagen ini terus meningkat lah kan. Tak risau dah nak cuba.

Mamayanie jenis bab collagen ini kurang gemar untuk amalkan tapi bila masalah kulit timbul. Mula lah rasa gelisah sebab kulit wajah jadi kering kan sebab itu Mamayanie amalkan Beau C+ Collagen. Alhamdulillah nampak sikit demi sedikit kulit makin sihat dan tak kering.

Paling ketara bila kita makeup, bedak atau foundation yang kita pakai dapat sekata dengan kulit wajah. Tiada lagi garis halus bedak pada wajah, sebab kulit makin lembap dan tak kering walaupun di waktu siang hari. Apa pun waktu lepas berbuka amalkan minum air kosong dengan kuantiti yang secukupnya tau.

Sempat lagi kalau korang nak amalkan ni sebelum Raya, nak buat pembelian boleh ke link ni https://linktr.ee/demihealthcare_.

Untuk maklumat lanjut:

DEMI HEALTHCARE

Instagram: demihealthcare_

Facebook: Hero Idaman Malaya

Till Next Entry ye!!!

yanieyusuf.com

You may also like

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *