Family hari raya gathering 2014

Assalammualaikum w.b.t
Tak habis lagi dok cter pasal raya ni..hihih pada yang dah berumahtangga, tahun ini korang beraya di mana? wahh tahun ni mrsyanie beraya 2st di rumah mertua..alah dekat je kot umah mertua mrsyanie ngan rumah family..hihih alhamdulillah tak tempuh jem gtu tapi yelah kurang lah rasa raya jem nye..hihih ada bestnya..tak yah gaduh-gaduh..u, i nak balik rumah mak i..no i nak tahun ni balik umh mak i..ha xda lah diolog tu..hihih..celasss tu nyah..hahaha.. Mrsyanie bukan nak cter pasal raya di rumah mertua atau rumah family mrsyanie..kali ni mrsyanie nak story pasal Family hari raya gathering 2014 belah mak mrsyanie. Alhamdulillah setiap tahun memang kami akan buat family day khas untuk berkumpul sanak saudara..syukur masih kuat uhkhuwah kami saudara mara. Adalah yang pelik..aik raya pun buat family day?? hihih sebenarnya family day dibuat untuk kami berkumpul bersalam salaman dan bermaaf maafan..kampung dah lama tinggal..nenek dan atuk telah kembali ke sisi Allah.. jadinya ini lah tujuan sebenar family day dijalankan..moga akan berkekalan aktiviti ini hingga akhir hayat..aamiin..
Tahun 2014 kami anjurkan family day di 

Best Western Marina Island Resort Pangkor Lumut

yeahh sangat seronok.. resort ni agak baru jugak if tak silap tapi mmg ramai jugak yang cek in kat sini time raya-raya gini.. yelah time raya lah leh bercuti reramai kan..Kami cek in hotel jam 2 petang..sebelum kami konvo ke resort. beraya dulu umah pak cik dekat Tapah. nyum nyum makan makan…(waduh payah pasni).

Ini lah gambar family besar kami sebelum gerak ke Lumut..Tapi ni belum cukup korum lagi tau..ramai lagi tapi ada yang tak dapat hadir dan ada yang tunggu sana terus.. mrsyanie realy love my big family..super best !! Resort yang kami sewa ni dekat jeti ke Pangkor yang baru..Lebih kepada apartnment sebanarnya..tapi ada yang 1 bilik atau 3 bilik.. so korang boleh pilih yang mana bersesuaian.. Apartment nya sangat luas dan boleh muat ramai lah..hihi pemandangan pun sangat cantik.. memeyyy sangat berbaloi u…

Ini lah pemandangan hotelnya.. ok nampak biasa je kan kan…tapi dalam memang super lah..sangat sesuai untuk bercuti sekeluarga atau family day company ke kan.. ada kolam renang, pingpong, and snuker kecik..hihih korang leh wat game kat pantai diorang..seperti biasalah kan kalu family day mesti kita akan buat games..so jangan risau lokasi nye sangat sesuai.. 
harga???
ok untuk apartnment 3 bilik RM 3++.00
1 bilik RM17+.00
maaf tak leh kasi rate asal, bukan pe mrsyanie pun kurang pasti..family yang tulun bayarkan sesama kan..hihi jadi nya lupa lak amik pamplet nye untuk buat review..ampuunnn..tapi jangan risau korang leh google je..terus tanya kat hotel tau..mana tau kalu gov rate murah lagi..
Jom layan gambo nak x?? nak ke?? Tunjuk gak lah hahaha
Kan dah kata, tempat ni sangat sesuai untuk korang buat family day tau..ada lokasi yang easy untuk games.. pemandangan dari atas bilik..
tu lah mak mrsyanie..hihih love u Mak..Nampak tak luas kan..tu baru separuh saiz rumah yang nampak..hihi besar tau..sesuai lah 3-5 family..tapi bilik ada 3 je..leh tido ruang tamu..bawa toto jew..tak yah sewa banyak-banyak tau..jimat..hihi Tapi kami 1 big family 1 apartment.. So kami sewa lebih kurang 8 unit.. ada yang amik 3 bilik dan ada yang amik 1 bilik. 
Kami adik beradik berselfie..waduh tu penting sey hahaha..
 tapi belum cukup korum lagi ni..hihihi
See also  SHOPPING DI SOGO

Sampai je kami kat sana, pakcik dan cousin mrsyanie dah satelkan cek in..so amik kunci dari pakcik je..tq korang.. hihih Lebih kurang jam 4 lebih jugak lah kami sampai.. pastu program 1st kami adalah games kat pantai..dalm jam 5 pm kami akan berkumpul di pantai..sebelum mula jam naik bilik dulu, rehat sat mandi n solat dulu.. jam 5 pm kami mula jam. sangat seronok..games sukaneka..ada untuk kanak-kanak, remaja and dewasa..Korang kalu plan nak wat games just google je games sukaneka yang boleh dijalankan.. Macam kami dah ada ajk family day dikalangan pakcik and cousin yang terpilih. semua siap.. thanks you so much korang..tahun depan dah siap dilantik..wee xsabo..

Alhamdulillah insya-Allah akan ketemu lagi pakcik makcik saudara mara tahun depan. Sangat best #familygathering 2014.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*