Assalammualaikum w.b.t
Maaf ler uolss lambat nak post kan..Happy birthday sayang… birthday mrlaling ngan ayah mrsyanie mmg dekat..so jarak tak lah jauh tarikhnya.. so mak mrsyanie pun plan untuk buat kenduri kesyukuran sket.. alhamdulillah majlis bjalan dengan lancar…
Majlis Hari Jadi mrlaling,  (enSuami) dan Abah. Celebrt birthday Abah (10 april) and Suami(31 mac). Happy Birthday. Jejaka idaman hati mrsyanie.. Kedua-dua memberi cinta dan sayang kepada mrsyanie.. Kedua-dua memberi harapan dan kebahagiaan. Kedua-dua jejaka yang bertakta dalam hati yanie. I love both of u..
 layan gambar ye..
comelkan kek ni siap ada bola boling dan tenpin lagi.. tq so much Marina for this kek and kek Abah.. tau2 je.. kek mmg sedap dan mmg pilihan mrsyanie.. selalu pun tempah kat Marina.. memang puas hati dan sedap yang penting.. so korang leh lah tempah dengan Marina.. puas hati oo.. leh layari facebook Marina Kek

Terima kasih ekpada semua yang hadir.. kawan-kawan dan saudara mara, pakcik makcik.. majlis ini juga untuk kesyukuran untuk adik mrsyanie…( dapat baby)..

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *