Showing: 1 - 2 of 2 Articles

Art Themed Menarik Di Hotel De Art Shah Alam

Assalamualaikum w.b.t BabyFH Suka Bercuti | Ini dah ikut perangai siapa pulak ? Bila sebut sahaja nak berjalan, muka babyfh penuh dengan senyuman yang diukirnya. Ini percutian kedua buat Babyfh dan percutian pertama bersama Opahnya. Seronok Opah dapat bercuti dengan Babyfh ye, ehh ke Mamayanie yang terlebih suka sebenarnya. Yelah setahun bertapa tanpa bercuti, akhirnya …

ICT SHAH ALAM

Assalamualaikum semua… tengok lah si kecil tu semangat nya..ICT SHAH ALAM… hye.malam ni mrs.yani dok sorg je..coz mr.laling kuar ngan kawan2. ada hal katanya..hehehe xpelah nasib cter kat tv ni best2..hehehe tenet pun ada..xda ar bosan sgt kalu dok sorg skrg…korang dah pi ICT Shah Alam x? hehehe awal2 dh tanyakan..sbb mrs.yanie dah pi..last week …