No Image

CENDOL SUNGKAI

April 8, 2015 yanieyus 0

Assalammualaikum w.b.t CENDOL SUNGKAI| Ahad lepas lepas Mrsyanie dah family mertua bawa lah bakal pengantin fitting baju kahwin diorang. Rupanya kat Sungkai terdapat butik Pengantin yang […]

No Image

Dinner GST

April 6, 2015 yanieyus 0

Assalammualaikum w.b.t Dinner GST| Bermula 1 April 2015, GST telah dijalankan menggantikan cukai yang lama. Mrsyanie dan Mrlaling kalu waktu kerja agak jarang-jarang makan kat […]

No Image

Coconut Shake

March 19, 2015 yanieyus 2

Assalammualaikum w.b.t Coconut shake punya pasal, habis pusing satu Tanjung Malim tau cari..hihih tetiba lak teringin nak coconut shake.. atau air kelapa goncang … Macam […]

No Image

Musim Durian Di Perak

November 18, 2013 yanieyus 0

Assalammualaikum w.b.t Siapa yang tak suka durian?? wah memang korang rugi tau.. Durian merupakan raja buah-buahan. Baunya perg memang sangat kuat dan boleh membuatkan kita […]

No Image

Puding Roti Karamel

September 10, 2013 yanieyus 2

AssALAMMualaikum w.b.t syukur pasal Hatyai udah abis tapi jangan risau insyAllah mrsyanie akan buat entry khas untuk bajet ye..hihih tapi ikut perjalanan mrsyanie lah ye. […]