Tak Suka Makan Tom Yam

Assalammualaikum w.b.t

Tak Suka Makan Tomyam | Siapa yang suka makan Tomyam? Kenapa korang suka makan Tomyam? Mrsyanie Tak suka makan Tomyam. Ya itu dulu Mrsyanie memang tak suka makan Tomyam tau. Entah tak tahu kenapa tak suka makan tomyam. Tapi sejak dua menjak ini…….

Tomyam

Antara yang Mrsyanie tak berapa suka adalah Tomyam. Tapi sejak dua menjak ni, Mrsyanie dah mula makan Tomyam. Dulu memang tak suka langsung dengan Tomyam sebab rasanya kot kurang ditekak Mrsyanie. Sewaktu bulan puasa teringin pulak nak makan Tomyam. Tak banyak pun mulanya Mrsyanie rasa, hanya sesudu dua sahaja ambil kuahTomyam. Tapi semalam pecah rekod Mrsyanie makan Tomyam, nasi putih dan telur dadar sahaja. Kiranya makan sepenuhnya Tomyam. Rasanya sedap sangat kat tekak Mrsyanie. Masam-masam nye membuka selera Mrsyanie makan nasi tau. 

Alhamdulillah Mrlaling belanja makan dinner yang super sedap. Terima kasih sayang hihi Nanti belanja hari-hari tau. Nanti nak mencuba lagi Tomyam di lokasi lain.
Lokasi di E-Place, Tanjung Malim.
Menu yang dipilih:
  • Nasi dengan sambal seafood
  • Nasi dengan telur dadar udang + kucai
  • Tomyam seafood
  • Air bali lemon 

Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

See also  Mengidam Kerang Bakar

6 Comments

  1. ramai ni harini post gambar makanan. hehehe
    tergugat iman ni :p
    *kena tggu azan maghrib je ni* hiihii

    tp seriusss sedap makan mcm tu je..
    nasi putih + telur dadar + tomyam , favourite tu! >_<

  2. ha ha ha πŸ™‚
    ok la tu kalau 'semenjak dua menjak' ni… hi hi…
    aida kalau takde idea nak masak pe, da bosan masak sambal.
    masak tomyam / sup.
    buat telur dadar. nasi panas πŸ™‚
    settle…
    kombinasi terbaik utk tambah nasi kali kedua!

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*