Mutiara kata

Assalamualaikum semua…

Dari Ar Rabi’ bin Anas meriwayatkan; ”Aku tertawa (hairan) kepada orang yang mengejar-ngejar (cinta) dunia padahal kematian terus mengejarnya, dan kepada orang yang melalikan kematian padahal maut tak pernah lalai terhadapnya, dan kepada orang yang tertawa lebar sepenuh mulutnya padahal tidak tahu apakah Tuhanya reda atau murka terhadapnya”. edisi 121 Julai ’12


Mukadimah yang dipetik dari majalah Dara.com. Lama nya xcot cet kan..huhuh banyak sangat hal yang perlu dselesaikan hingga xsempat lah nak cotcet heheh..xpelah kali ni mrs.yanie akan cuba k cotcet slalu..hehhe 


Sekarang ni sbuk sket nak fokus pada pniagaan kecil-kecilan yang xsberapa nue hehe..yelah baru nak btapak-tapak…mrangkak pun belum rasanye.. sume tahu kan mrs.yanie ada wat biz hijab and pkhidmatan jurufoto..hope lah dapat dilaksanakan dan bjaya..misi nak dapat cahaya mata pun akan dteruskan hehe..tu rezeki dari Tuhan. moga dmurahkan rezeki …amin…
jom layan hijabista dan nur malam ni..hehehe dara.com dah habis..esok kne cari kedai lain..ni yg berbunga2 rasa nak langgan ehheh.. 

See also  Cipta Raya AidilAdha Penuh Kelainan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*