Assalamualaikum w.b.t

Nak Kulit Cantik Tapi Tak Makan Sayur ? | Mungkin ramai yang inginkan kecantikkan terutamanya untuk kulit. Amalkan makan sayur adalah salah satu cara untuk mendapat kulit cantik secara semulajadi dan selamat tapi korang bukan seorang pengemar sayur atau bukan mudah nak amalkannya setiap hari? Jangan risau Mamayanie ada jalan penyelesaiannya dan paling best bukan untuk orang dewasa je. Malah ianya sesuai untuk kanak-kanak jugak bagi yang tidak gemar makan sayur.

Jus Surya Chlorophyll Khasiat Sayur Dalam Minuman

Jus Surya Chlorophyll Khasiat Sayur Dalam Minuman

Sebelum ini Mamayanie hanya tahu mengenai produk Apple Cider Vinegar dari keluaran Surya Malaysia sahaja yang merupakan antara produk dipercayai dan menjadi pilihan nombor satu (1) bagi Apple Cider. 
Tetapi rupanya pihak Surya Malaysia juga mengeluarkan beberapa produk terbaik yang lain. Kini terbaru pihak Surya Malaysia telah mengeluarkan produk yang telah menjadi pilihan Mamayanie iaitu Surya Chlorophyll.

Jus Surya Chlorophyll khasiat sayur dalam minuman merupakan produk supplement yang kaya dengan mulivitamin khususnya khasiat dari sayur-sayuran. Ianya juga diekstrak dari daun Mulberi, dimana daun Mulberi cukup dikenali dengan bebas dari racun perosak. 

Bukan hanya untuk orang dewasa malah jus ini jugak bagus untuk kanak-kanak. Yelah kanak-kanak kebanyakkannya bukan pengemar sayur, sekarang makayah dah tak perlu risau untuk anak dapatkan khasiat sayur-sayuran. Beri sahaja minum jus Surya Chlorophyll khasiat sayur dalam minuman.

Surya Chlorophyll Supplement Lengkap Untuk Semua

Khasiat Surya Chlorophyll

  • Membantu mencantikkan kulit dan merawat kulit kusam dan berjerawat.
  • Membantu menghilangkan bau badan dan nafas berbau.
  • Sesuai sebagai penganti sayuran bagi yang tidak makan sayur.
  • Memperbaiki sistem pencernaan dan penghadaman.
  • Mempercepatkan penyembuhan luka.
  • Dipercayai dapat membantu merawat kanser.

Jus Surya Chlorophyll mempunyai 2 jenis perisa iaitu perisa Laici dan perisa Pic. Mamayanie baru guna yang perisa Laici. Memang sedap dan ia seperti kordial tau, mudah untuk dibancuh. Kalau Mamayanie pun suka apatah lagi kanak-kanak kan, mesti lagi suka sebab rasanya memang macam Laici tanpa rasa sayur. 

Siapa yang sesuai untuk jus ini? Semua peringkat usia sesuai dan bagi kanak-kanak 4 tahun keatas. 

  • Penggemar kecantikan
  • Orang yang mencari penyelesaian masalah kulit
  • Individu yang ada masalah jerawat
  • Individu yang kurang makan sayur
  • Individu yang ada masalah bau badan dan bau nafas
  • Sesuai untuk kanak-kanak 4 tahun ke atas

Cara Bancuhan:

Korang hanya sediakan satu cawan air sebanyak 120ml dan campurkan dengan 25ml pati klorofi. Kira satu cawan untuk 1 cup penutup putih yang disediakan. Tak perlu tambah sebarang perasa lain, kacau dan sedia untuk diminum.

Jus Surya Chlorophyll tiada limit berapa kali, cuma bagi Mamayanie sebaiknya  ambil 2 kali sehari pun memadai. Bagus untuk kulit dan pelbagai khasiat lain jugak.

Untuk maklumat lanjut:

Facebook: Surya Malaysia

Instagram: Surya Malaysia

Till Next Entry ye!!!

yanieyusuf.com

You may also like

8 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *