Mata Tak Berhijab

Assalammualaikum w.b.t
Mata tak berhijab… Tajuk je pun mrsyanie tau dah mesti ada yang paham kan.. bukan semua memiliki keistimewaan mata tak berhijab. tapi bukan semua mata tak berhijab akan menerimanya dengan terbuka. mrsyanie serius cakap tak mo lah gtu. huhuh lemah semangat sket ni. mintak dijauhi lah dari perkara cam ni kan.. 
Mrsyanie ni lemah semangat sket..tiada kekuatan kekadang tu.. ada tak yang lemah semangat cam mrsyanie?? jom mrsyanie nak share kan bersama tips kasi kuat semangat daripada dalaman. 
Amalkan:
1) selawat
2) Ayat Kusi 
3) Bismillah 21 kali
4) Al Fatihah 7 kali
5) Al ikhlas 7 kali 
6) Belajar ilmu pertahankan diri yang bersih dari tahyul dan khurafat.
Tips amalan ini diberikan oleh Apak, iaitu kawan blogger mrsyanie. Apak ini merupakan penulis novel Mata Tak Berhijab tau. Sangat femes kot. Korang boleh layari blog Apak  kalu nak tau cerita seram Mata Tak Berhijab. Kalau korang nak tahu Apak bukan sahaja mengarang cerita seram Mata Tak Berhijab, ada banyak lagi karya hasil nukilan beliau.
Antaranya: Senarai novel
1. Kembara Kumbang:Gerbang Pelangi
2. Mata Tak Berhijab
3. Mata Tak Berhijab2:Disebalik Renungan
4. Mata Tak Berhijab3:Jeritan dan Tangisan
5. Damping
E-book
Semeru31.8:Pengembaraan, Pendakian, Penampakan
Akan dtg, Insya Allah
Mata Tak Berhijab4 – Cetak
E-book
Mata Ke-3
Damping 2:Tuntutan Kebayan

Sebab kan mrsYanie ni kuat sangat ‘imajinasi’ nye, so nak baca cter seram ni kne dok tempat orang ramai.. Tak leh baca dok sorang-sorang. hihih Serius cerita nya sangat best. korang memang kena baca tau … muuaaahhh ni yang mrsyanie cayunk korang ni..
Selamat membaca 
Till Next Entry ye!!
Salam Sayang
See also  Resepi Pencuci Mulut Dengan Kelapa laut

9 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*