Ketika Allah Memilihmu Untukku..

Padamu yang Allah pilihkan dalam hidupku..Ingin ku beri tahu padamu.. Aku hidup dan besar dari keluarga bahagia.. Orang tua yg begitu sempurna.. Dengan cinta yg begitu membuncah..Aku dibesarkan dgn limpahan kasih yang tak terhingga..Maka, padamu ku katakan.. Saat Allah memilihmu dalam hidupku, Maka saat itu Dia berharap, kau pun sanggup melimpahkan cinta padaku.. Memperlakukanku dgn …

CONTEST deqlis : “GAMBAR KENANGAN PERCUTIAN 2010”

KLIK C`NI JOM uols jom klik kat atas tu k…menarik…hoyeeec ;-p ada lg mizsYanie join..heheheh best gak tgk contest nye..coz this year mizsYanie bny bjalan a.k.a bercuti a.k.a bholiday…hehehe…tp satu je mizsYanie pilih percutian waktu raya puasa 2010… tajuk story:  DAM DOM DUM RIANG CUTI PD ( PORT DICKSON)  ceh cm bunyi meriam jew kan..hehehe..yelah …

:: LITTLE FINGERS Personal Calendar Giveaway 2010 ::

hoye ;-p…. mizsYanie ada nk join this contest.. :: LITTLE FINGERS Personal Calendar Giveaway 2010 :: .wish me gluck tau…hehehE..so u ouls pun bole join tau…just klik jew link niE ~~ ten little fingers  or  little fingers in action simple jew kan..so jom sama2 join..hoye hoye hoye..(^_^)  …………………………………………………. JOM KLIK   :: LITTLE FINGERS Personal Calendar Giveaway 2010 :: …

Sesuatu Tanpa Kita Sedar~IKHTIBAR….

BiLa Kita Boleh Menjadi TUNANGAN orang tanpa sedar~Harus baca! Percaya atau x, kita boleh ber”tunang” tanpa sedar?? Yup, kita boleh bertunang tanpa kita sedar, bila seorang lelaki, berhasrat untuk mengambil seorang perempuan untuk dijadikan isteri. Eh, itu memang normal bukan? Tapi, yang anda mungkin x tahu, anda sebenarnya sudah bertunang bila situasi seperti berikut berlaku: Lelaki menyatakan …

RUMAH BARU KOTA MALIM PRIMA

alhamdulillah…selesai dah rumah bru ku…ari tu mizsYanie dah buat baca yassin…juz family2 jew..nnti cdg nk wat kduri mkn2 sket..insyAllah…moga murah rezeki… family mizsYanie dtg ari jumaat hari tu..bestnye..ajak makabh shopping..heheh abah  ngan mak yg bayar..heheh tq so much and love u abah dan mak..muuuaaahh syg sama kamu…ehhehehe…abis gak dlm 6-7ratus huhuh..terima kasih abah dan mak…mcm2 …

BEZA CINTA,SAYANG,MINAT DAN SUKA…………..????

BEZA CINTA,SAYANG,MINAT DAN SUKA………….. Cinta – Kita memang mengharapkan dia menjadi milik kita. Segala apa yang kita buat, kalau buleh nak dia tahu.. dan kita sebuleh mungkin tak nak sakitkan hati dia. kita akan sentiasa berfikir tentang dirinya. (dalam erti lain : cinta di tujukan kepada seseorang yg kita selalu ingat dan mimpi.. Tanpanya kita …