Showing: 217 - 223 of 223 Articles

Ayam Tulang Lunak Malioboro Makanan Bali Indonesia

Assalammualaikum w.b.t Trip Honeymoon Bali Indonesia Part 4 | Selalu kita dengar menu terkenal di Indonesia yang berunsurkan nasi adalah Nasi Ayam Penyek kan. Tapi di Bali terkenal dengan Ayam Tulang Lunak. Kata Pak Supir yang ambil kami di airport, kalau datang Bali wajib rasa walaupun sekali makan Ayam Tulang Lunak. Lunak yang dimaksudkan adalah …

Malindo Air Sesuatu Pengalaman Yang Baru

Assalammualaikum w.b.t Trip Honeymoon Bali Indonesia Part 3 | Antara penerbangan yang Mrsyanie pernah naik adalah MAS, KLM, Garuda dan semestinya AirAsia kerana sentiasa menawarkan penerbangan yang murah. Itu je yang mampu buat masa sekarang hihih.. Tapi kali ini Mrsyanie dapat merasa sesuatu pengalaman yang baru dimana penerbangan Mrsyanie ke Bali baru-baru ini terbang bersama …

Bali Indonesia Percutian Pilihan Honeymoon

Assalammualaikum w.b.t Trip Honeymoon Bali Indonesia Part 2 | Percutian honeymoon kali ini Mrsyanie bawa orang ke Bali yang merupakan satu kepualauan Indonesia yang sangat terkenal dengan keindahan pantainya. Ianya merupakan salah satu pusat pelancongan antarabangsa, tak kira lah mana-mana pelancong pasti akan ke sana untuk melihat sendiri keunikkan dan keindahan pantai Bali. Percutian Mrsyanie …

Tempat-tempat Menarik di Sekitar Cameron Highlands

Assalammuaaikum w.b.t Tempat-tempat Menarik di Sekitar Cameron Highlands Hotel | Kalau korang nak tahu Negeri Pahang Darul makmur sememangnya terkenal dengan keindahan flora dan fauna yang menjadi tarikan pelancong bukan saja dari dalam negara malah dari seluruh pelusuk dunia. Kecantikan pemandangan dan air terjun yang memukau serta gunung dan kawasan tanah tinggi yang mendamai membuat negeri …

Pakej Ke Bali Indonesia Murah ?

Assalammualaikum w.b.t Trip Honeymoon Bali Indonesia Part 1 | Macam tak percaya mrsyanie dapat ke Bali Indonesia dengan hanya RM300 sahaja untuk pakej hotel dan kapalterbang. Korang pun mesti tak percaya kan? Tak percayalah sebab Mrsyanie dah sampai tau ke Bali dengan selamat dan bersuka ria siap haha.. Mulanya Mrsyanie takut juga nak percaya, tapi bayar …

Dashing Bold 2.0 Lambang Kegagahan Lelaki

Assalammualaikum w.b.t Dashing Adventure Bold 2.0 | Hari itu Mrsyanie balik rumah dari kerja teruja ada bungkusan besar atas meja ruang tamu, Mrsyanie tengok kepada Yanie Yusuf. Wah ada barang baru sampai, apa lah agaknya. Teruja ini belum buka tudung lagi terus capai bungkusan dan rakusnya buka. Sekali terkejut bila lihat satu produk yang semestinya …

Warung Mee Jawa Sungai Lembing Memukau Pelanggan

Assalammualaikum w.b.t Warung Kecil Tetap Penuh Pelanggan | Pelik tapi benar! Warung yang diberi nama Warung Pok Yeh sentiasa dipenuhi dengan pelanggan. Warungnya kecil je dan ianya terletak didalam kawasan perkampungan. Hairan jugak kerana orang sanggup datang ke warung kecil ini untuk menjamu selera. Apa lah yang memukau pelanggan untuk datang ke Warung Pok Yeh ini?