Showing: 209 - 216 of 225 Articles

Wangian Enchanteur Paris Tarikan Cinta

Assalammualaikum w.b.t Enchanteur Paris Berikan Haruman Romantis | Sebut sahaja Enchanteur pasti akan teringat-ingat akan wangian yang menjadi inspirasi kecantikan wanita. Mrsyanie salah seorang pengguna setia terutamanya produk Eau de Toilette (EDT) yang dikeluarkan oleh Enchanteur. Wangiannya memberikan perasaan romantis dan keyakinan untuk berhadapan dengan orang ramai. Kini Enchanteur Paris telah mengeluarkan lebih banyak pilihan wangian …

SPA Tradisional Di Bali Indonesia ADI SPA

Assalammualaikum w.b.t SPA Tradisional Di Bali Indonesia | Jika diberi peluang untuk memanjakan diri di Spa pasti peluang ini tidak akan dilepaskan oleh semua wanita termasuklah Mrsyanie. Dapat manjakan diri di Spa memang best dan rasa tenang jew dibelai dengan alunan muzik yang damai. Kebanyakan Spa di Malaysia pasti akan dikaitkan dengan konsep spa tradisional Bali. Kenapa …

Aktiviti Sukan Air Di Bali Indonesia

Assalammualaikum w.b.t Trip Honeymoon Bali Indonesia Part 7 | Alamak cerita percutian ke Bali tak habis lagi ni. hihi.. Masih lagi cerita untuk hari kedua di Bali, selepas kami menyaksikan pertunjukan Tari Barong Dan Keris Di Bali Indonesia kami terus dibawa ke lokasi dimana antara perkara wajib korang lakukan sekiranya datang ke Bali. Apa lagi kalau bukan aktiviti …

D’Kayangan Steamboat Grill Best Di Shah Alam

Assalammualaikum w.b.t Lokasi Steamboat & Grill Untuk Keluarga | Kiranya ini dah masuk 2 kali Mrsyanie datang menikmati keenakkan steamboat dan grill di Shah Alam. Pertama kali Mrsyanie ke D’Kayangan Steamboat Grill & BBQ sewaktu sebelum bulan puasa yang lepas. Tapi kali ini ianya penuh bermakna kerana Mrsyanie dapat membawa Mak Abah bersama bersteamboat dan grill.

[Hotel Review] Mewah Di Swiss-Garden Beach Resort Damai Laut

Assalammualaikum w.b.t Percutian Mewah Untuk Keluarga | Amboi percutian mewah tu, sebenarnya percutian kali ini khas Mrsyanie dan adik-beradik rancang untuk Mak Abah kami. Dah lama Mrsyanie nak bawa Mak Abah bercuti walaupun hanya 2 hari 1 malam dan minggu lepas menguatkan lagi niat Mrsyanie bila Abah nyatakan hasratnya untuk bermandi manda di laut.

Giveaway Garnier Cleansing Water by Naomie

Assalammualaikum w.b.t Giveaway Garnier Cleansing Water by Naomie | Yeah lama tak join giveaway dan kali ini Mrsyanie terpikat dengan giveway yang dianjurkan oleh blogger sweet kita iaitu Blogger Naomie. Hadiah yang ditawarkan sangat memikat hati Mrsyanie tau tambahan ianya merupakan produk wajib bagi setiap wanita yang suka dengan barangan makeup. hihi.. Korang pun boleh …

Cuci Gambar Mahal Sekarang?

Assalammualaikum w.b.t Cuci Gambar Dengan Photobook Website Lebih Murah | Lama dah Mrsyanie nak cuci gambar-gambar yang lama berkurun tersimpan baik dalam laptop ni. Bila pikir lama sangat tersimpan rapi risau pulak kang terjadi apa-apa pada laptop sayang je kan gambar yang ditangkap. Tiada lah kenangan terindah dapat diimbas kembali. cewah.. Gambar pergi Vietnam, Hong …

Tari Barong Dan Keris Di Bali Indonesia

Assalammualaikum w.b.t Trip Honeymoon Bali Indonesia Part 6 | Hari kedua lepas sarapan di hotel, kai terus dibawa untuk menyaksikan antara kesenian budaya dan kepercayaan agama Hindu di Bali Indonesia. Semangat Mrsyanie nak tengok tau kerana ianya mempunyai kepercayaan yang kuat tentang setiap apa yang berlaku dalam kehidupan mereka. Katanya ada berkaitan dengan pemujaan dan hantu? …