assalammualaikum sume..petang ni tlintas nak share kan maklumat terbaru untuk semua pkerja gov… 

Perdana Menteri setuju tangguh SBPA – Omar Osman

tu lah tajuk dalam utusan online yang terlintas mrs.yanie nak baca..nampak gayanya tak da lah naik gaji bulan 1 2012 nanti…kenaikkan nye skit jew...tak tau lah mane yang ok atau tak…gaji kne tangguh kenaikkan nya..tapi harga barang tak pulak nak tangguh kenaikkan nye…sedih gak..barang makin naik…mungkin tak perasan tapi pada yang selalu perhatikan harga barang mesti tau …harga minyak katanya dah naik, tayar kete pun naik jugak..aiyaaaaa…..semua barang naik… gaji bler mau naik..sabar ….huhuhuh…
sumber: (korang boleh layari utusan Online k…baca lah pe yg ada) heheheh

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *