Assalammualaikum w.b.t

Rimas Bila Alami Gatal kulit kepala dan kelemumur | Mrsyanie bukan boleh kalau gatal kulit kepala mulalah sangat tak selesa kalau ada majlis atau aktiviti yang melibatkan orang ramai. Paling tak suka bila gatal, rasa nak mengaru jew tau. Tapi malu pulak orang lain asyik tengok jew kita mengaru kepala, kang katanya rambut tak sihat, ada kelemumur atau entah diorang akan fikir ada kutu ke. Oh tidak! Tambahan kalau kita travel mesti rambut akan berasa sangat tidak selesa, yelah seharian kita berjalan. Rambut pun terperap jew tanpa udara boleh & menyebabkan rambut rosak dan bercabang tau. Kenapa aku pilih TYZARA sebagai shampoo Travel?

Kenapa aku pilih TYZARA sebagai shampoo Travel?
Kenapa aku pilih TYZARA sebagai shampoo Travel?

Kenapa aku pilih TYZARA

Nasib baik ada shampoo rawat rambut yang kini menjadi bualan dan terkenal akan keberkesanannya. Ramai dah cuba rupanya, haih!! ketinggalannya Mrsyanie ni.. Tapi Mrsyanie tak terlambat tau, alhamdulillah dua bulan yang lepas Mrsyanie dah mula amalkan mencuci rambut dengan mengunakan Tyzara Shampoo Soya. Dari hari ke hari semakin banyak perubahan yang Mrsyanie dapat, lega rasanya. Tambahan pula shampoo dan serumnya sangat wangi dan memberi kesegaran selepas menggunanya.

Tyzara Shampoo Soya
Tyzara Shampoo Soya

Paling best bila kulit kepala dan rambut segar jew, tambahan bila Mrsyanie travel. Mrsyanie bawa hari tu Tyzara Shampoo Soya ini ke Korea tau. Yelah bila kita travel, hampir 12 jam kita akan berada diluar dan rambut kita tertutup dengan tudung. Jadi kulit kepala kita akan kekurangan oksigen dan kesegaran. Mula lah gatal kulit kepala, berbau, rambut rosak, rambut bercabang dan jalan pun tak selesa. Tyzara yang banyak membantu, sepanjang Mrsyanie travel langsung tak ada rasa gatal atau rimas dengan kulit kepala. Balik hotel mandi dan bershampoo dengan Shampoo Soya ni. Penuh kesegaran tau !!

Apa itu Tyzara

Tyzara adalah jenama bagi shampoo rawat rambut yang lebih di kenali sebagai Shampoo Soya. Shampoo Soya ini sangat berkesan dalam merawat masalah kulit kepala dan rambut kerana ianya merawat bermula dari akar rambut. Antara kelebihan Tyzara Shampoo Soya adalah:

  • Membantu Mengawal Rambut Gugur
  • Kesan seawal 1 malam dan paling cepat selepas mandi
  • Berbau wangi seharian
  • Matikan kelemumur
  • Bantu Penumbuhan Anak Rambut Baru
  • Bantu percepatkan rambut panjang
  • Merawat kerosakan rambut
  • Melembutkan rambut
  • selamat digunakan oleh kanak-kanak dan boleh digunakan seisi keluarga

Yang utama kenapa Mrsyanie rasa selamat dengan menggunakan Tyzara kerana ianya telah mendapat kelulusan di Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan berdaftar dengan nombor NOT161201328K. Bila kita nak pilih sesuatu produk yang penting adalah selamat dan halal selain ianya memberikan keberkesanan yang terbaik.

Shampoo Soya
Shampoo Soya

Apa Kandungan Dan Bahan Shampoo Soya TYZARA ?

  • PROTIEN SOY : dihasilkan daripada kacang non-GMO (yakni, kacang yg tidak diubahsuai secara genetik) dan ia diperbuat daripada kacang soya asli. Di mana protein soya ini memberi tenaga pada rambut kita.
  • PANAX GINSENG ROOT EXTRACT : menguatkan akar rambut dan memberikan kesuburan kulit kepala utk memberi ruang anak rambut baru utk tumbuh.
  • MAJUS ROOT EXTRACT : memberikan vitamin pada akar rambut dan meNyahkan kotoran kulit kepala.

Cara Rawat Rambut Gugur Yang Berkesan 

Dalam kita mencari cara rawat rambut gugur yang berkesan kita perlu memahami dahulu produk dan perlu tahu cara penggunaan yang betul. Selain itu, cara rawat rambut gugur kita perlu ketahui akan pantang larangnya. Apa pantang larang? ha bukan lah pantang larang yang bukan-bukan, cuma kita perlu tahu cara penjagaan diri yang boleh mengundang keguguran rambut yang teruk.

Antara penjagaan diri yang sering kita tidak ambil tahu yang boleh menyebabkan keguguran rambut yang teruk seperti

  • Tidak jaga pemakanan. Pengambilan MSG yang tinggi
  • Suka tukar-tukar produk penjagaan rambut
  • Kurang air dalam badan
  • Kurang cuci rambut (dalam ertikata lain seminggu sekali atau jarang-jarang cuci rambut)
  • Perubahan hormon
  • Stress
  • Bahan kimia (Chemical) yang banyak pada kulit kepala, contoh: colour rambut/rebonding/perm

Dan pelbagai lagi faktor yang boleh mengundang kepada keguguran rambut dan masalah rambut yang teruk. Jadi sebagai pengguna kita kena ambil tahu perkara ini untuk membantu diri dalam cara rawat rambut gugur. Tyzara Shampoo Soya merupakan salah satu cara terbaik dalam membantu memberi kesegaran dan kesuburan akar rambut dan kulit kepala.

Untuk ibu-ibu yang baru lepas bersalin pun boleh gunakan shampoo soya ni, kawan Mrsyanie dah gunakan yelah lepas bersalin horman akan bertukar. Jadi antara kesannya rambut gugur lepas bersalin akan berlaku, cuba guna Tyzara Shampoo Soya tau dalam merawat rambut yang gugur.

SET: Tyzara Shampoo dan Serum
SET: Tyzara Shampoo dan Serum

BERITA BAIK!!

Contest Dengan Hadiah Iphone7  Untuk Dimenangi

Tyzara kini sedang berlangsung contest yang menawarkan sehingga puluh ribu dengan hadiah utamanya Iphone 7 dan banyak lagi tawaran hadiah yang menarik.Nak tahu caranya, boleh KLIK sini.

Kenapa aku pilih TYZARA
Kenapa aku pilih TYZARA

Untuk maklumat lanjut:

TYZARA SHAMPOO SOYA

Website TYZARA:  www.tyzara.com

Testimoni Pelanggan: telegram.me/shampoosoya

Hotline TYZARA : 019-5767697


Atau Hubungi agent berdaftar:

No tel: 017-4140215

Facebook : Shampoo Rawat Rambut

Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

You may also like

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *