Dashing Pencuci Muka Khas Buat Lelaki Aktif

Assalammualaikum w.b.t


Dashing Pencuci Muka Khas Buat Lelaki Aktif | Siapa kata lelaki tidak boleh kelihatan bersih dan hensem? Tiada alasan untuk kaum lelaki tidak mengekalkan ketampanan mereka kerana Dashing kini tampil dengan 5 jenis pencuci muka yang mampu membantu kaum lelaki kelihatan macho dan bersih.

Dashing Pencuci Muka Khas Buat Lelaki Aktif

Suka Mrlaling bila sampai je produk Dashing tau, mana tak nya produk khas untuk lelaki yang aktif. Mrlaling kerja pun bahagian luar yang terdedah dengan cahaya matahari, asap, debu dan persekitaran luar. Memperkenalkan 5 jenis Dashing MCFC New Facial Cleanser khas direka untuk melawan masalah kulit yang biasa dihadapi lelaki dengan gaya hidup aktif.

Jom kita kenali 5 rangkaian produk Dashing MCFC New Facial Cleanser  yang terdiri daripada lima produk dengan setiap daripadanya direka untuk melawan masalah kulit yang biasa dihadapi lelaki dengan gaya hidup aktif.

EXTRA WHITE: 

Dapatkan kulit putih dan serlahkan diri bak penyerang, Samir Nasri. Diformulasi bersama tumbuh-tumbuhan pergunungan Alp Switzerland, Dashing Extra White memberikan anda kulit lebih ringan, cerah & tona sekata. Ia turut dilengkapi perlindungan UV bagi mengelakkan bintik-bintik gelap.



ICY FRESH: 

Dashing Icy Fresh mengandungi Ice Glacier Water (air ais glasier) untuk kesegaran segera dan hidrasi kulit. Ia memberikan kesegaran berpanjangan dan sensasi kesejukan kepada kulit dengan melegakan haba berlebihan secara pantas. Atasi kekeringan dan kick it cool seperti David Silva.



ACNE FREE: 

‘Tiada siapa lebih mahir menggelecek & menjaringkan gol setangkas Sergio Aguero!’ Hapuskan akne bersama Dashing Acne Free yang diformulasi istimewa dengan Zink & Lempung (tanah liat) bagi melawan akne penyebab bakteria. Ia turut menjadikan kulit licin dan sihat dari luaran sekali gus memberi pembersihan pantas kepada kulit!



OIL CLEAR: 

Dashing Oil Clear diformulasi dengan kandungan rahsia arang buluh yang menyingkirkan kotoran & minyak berlebihan daripada kulit menjadikan wajah bebas minyak dengan berkesan. Memberikan perlindungan terkuat daripada minyak seperti pertahanan tengah, Vincent Kompany. 



WHITENING SCRUB: 

Siapa kata lelaki tidak dapat memiliki kulit berseri? Dashing Whitening Scrub diformulasi dengan garam laut yang membersih jauh ke dalam dan membantu proses pengelupasan bagi memberikan tona kulit lebih sekata. Ia membantu membuka liang pori, menyingkirkan kekotoran dan bintik hitam. Ayuh dapatkan kulit berseri seperti Kevin De Bruyne!


Yeah sekarang Mrlaling menggunakan Dashing MCFC New Facial Cleanser untuk menjaga dan mengekalkan kulit wajah yang bersih dan tidak berminyak. Jangan terkejut bertambah macho Mrlaling nanti. Mrlaling kata Dashing MCFC New Facial Cleanser sangat bagus kerana ianya bertindak balas dengan kuat tetapi masih mengekalkan kelembutan buat kulit wajah. Sesuai untuk lelaki yang aktif dan ingin tampil dengan gaya yang tampan dan macho.

Dashing MCFC New Facial Cleanser:
  • Pek 100g pada harga RM10.90
  • Pek 50g pada harga RM6.90
See also  BoxGreen: Sarapan Penuh Khasiat



Sebelum tu, Mrsyanie nak bagitahu ni #DASHINGgoesMANCITY telah kembali dengan musim yang kedua. Masih sempat lagi nak join ini, dan korang berpeluang untuk memenangi :

  • jelajah 6 hari 5 malam ke Manchester, UK secara percuma kepada 11 pemenang.

Ianya meliputi:
  • 3 hari di kem latihan di City Football Academy bersama-sama para jurulatih Akademi 
  • Peluang mendekati para pemain pasukan pertama, Jelajah di Etihad Stadium 
  • Tidak ketinggalan tiket VIP bagi menonton perlawanan secara langsung (LIVE) di antara Manchester City FC dan Manchester United pada 19 Mac 2016. 

Dashing MCFC New Facial Cleanser, pencuci muka lelaki aktif

Ia merupakan peraduan menggunakan SMS yang mudah dan korang hanya perlu membeli mana-mana produk Dashing atau Elite dan hantarkan SMS ringkas bagi menyertai peraduan ini yang akan berakhir pada 31 Disember 2015.


Untuk maklumat lanjut mengenai produk Dashing dan peraduan: #DASHINGgoesMANCITY

Instagram: dashing_my



Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

4 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*