Daun Sirih Banyak Khasiat Untuk Wanita

Assalamualaikum w.b.t Manfaat Daun Sirih | Mungkin remaja zaman sekarang tak terdedah dengan zaman kegemilangan daun Sirih dulu-dulu. Kalau dulu balik kampung mesti korang akan nampak nenek-nenek makan daun sirih kan sambil duduk bersembang. Sekarang tak ada dah buat cam tu, kebanyakkan kita nak sembang-sembang ajak pergi ke cafe. hihi Daun Sirih banyak khasiat nya …

Consultant Norwex Tanpa Perlu Simpan Stok Produk

Memulakan perniagaan Bersama Norwex

Assalammualaikum w.b.t Kini Bergelar Consultant Norwex Malaysia| Sebelum terlambat, Mamayanie nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2021 yang bakal kita lalui dengan penuh cabaran dari kesan tahun 2020. Semoga tahun ini kita akan sentiasa dilindungi oleh Allah SWT dan ekonomi juga lebih stabil. Siapa sangka tahun 2020 pelbagai rintangan yang perlu kita tempoh kan, ada yang …

Siapa Yang Uruskan Wasiat Harta Selepas Ketiadaan Kita?

Assalammualaikum w.b.t Wasiat? Harta Peninggalan? Pada Siapa Kita Boleh Harapkan ? | Mamayanie terbaca semula mengenai kes perebutan harta yang ditinggalkan oleh seorang artis tu, dimana katanya adik-beradik arwah berebut harta. Sedih sebenarnya dengar bila perebutan harta berlaku dikalangan ahli keluarga itu sendiri. Mamayanie terfikir bagaimana kalau tiba ajal Mamayanie sampai dahulu dikala Babyfh masih …

Resepi Burnt Cheesecake Paling Mudah Dengan 5Bahan

Assalammualaikum w.b.t Burnt Cheesecake Guna Blender & Air Fryer | Kalau korang pergi ke cafe atau kedai kek, harga sepotong Burnt Cheesecake ni lebih kurang RM7- RM9 sepotong kan, kalau anak ramai dah berebut nak rasa. Tapi kalau korang buat sendiri boleh dapat satu biji kek dan gerenti anak-anak pun puas makan. Rupanya nak buat …

Perlu Ke Wang Simpanan Di Zakatkan?

Assalammualaikum w.b.t Memahami Apa Itu Zakat Wang Simpanan? | Pernah tak korang terfikir bahawa wang simpanan juga perlu dizakatkan. Mamayanie sendiri baru tahu mengenai zakat ini, sebenarnya mata wang wajib dikenakan zakat kerana ia boleh digunakan untuk bermuamalah sama dengan emas dan perak.   Mamayanie nak kongsikan dengan korang semua mengenai zakat wang simpanan, dimana ianya …

Digital Arts Giveaway by Nasuha-itsmyessay

Assalammualaikum w.b.t Support Giveaway Kembali | Wah lama giler tak join giveaway tau, sejak zaman mula-mula berblog aktif sangat join giveaway. Dulu kalau join giveaway bukan semata-mata nak dapat hadiah tau tapi lebih kepada support kawan-kawan blogger. Daripada tak kenal, terus jadi kawan di alam maya. Dari zaman Ben Ashaari lagi, lepas tu baru lah …

Terjawab Sudah Segala Persoalan !

Assalammualaikum w.b.t Rezeki Penghujung Tahun 2020 | Dato’ Sri Siti Nurhaliza (Tokti) dan Ain Edruce dah buat pengumuman diorang berbadan dua dah, alhamdulillah dan tahniah. Mamayanie pun terasa nak tumpang aura diorang jugak lah buat pengumunan haha Tapi bukan lah berbadan dua. Diorang artis buat terus kepada umum melalui media sosial, tapi sebabkan Mamayanie seorang …

Peluang Latihan dan Pekerjaan Bersama iREHAB

Assalamualaikum w.b.t Mencari Peluang Pekerjaan ? | Saban hari kita dengar ada je yang kena buang kerja atau tiada sumber pendapatan. Mamayanie ada satu berita baik buat korang yang sangat memerlukan pekerjaan dan yang paling penting rajin serta bersungguh untuk bekerja. Malah ianya menawarkan satu latihan istimewa untuk korang yang berminat dalam bidang penjagaan atau …